Już 9 października 2024 roku w WSB Merito we Wrocławiu odbędzie się konferencja DIMAQ Day. Wydarzenie skupia profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, a także być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.
To również okazja dla studentów wrocławskich uczelni, aby poszerzyć swoją wiedzę i nawiązać kontakty branżowe. Jako przyszli specjaliści w różnych dziedzinach, mogą oni skorzystać z praktycznej wiedzy prezentowanej przez ekspertów, co może być cennym uzupełnieniem ich edukacji akademickiej.
Program DIMAQ Day we Wrocławiu
Podczas tegorocznej edycji eksperci zaprezentują łącznie 14 różnych prelekcji z zakresu szeroko rozumianego marketingu cyfrowego. W związku z tym, że obecnie wszystkie oczy zwrócone są na rozwój sztucznej inteligencji, na DIMAQ Day nie zabraknie więc tematów związanych z Marketing Automation, Big Data, kreatywnością czy personalizacją doświadczeń konsumenta.
Jako pierwsza zaprezentuje się Magdalena Murzyn, kierownik merytoryczna nowego kierunku studiów podyplomowych w WSB Merito we Wrocławiu, czyli Digital Marketing Masterclass. Opowie ona m.in. o nadużywaniu słowa „strategia” w kontekście działań operacyjnych, a także o skutecznych działaniach w tym zakresie.
Tuż po niej kwestie cyberbezpieczeństwa, największych aferach ostatnich miesięcy i cyberprzestępczości nakreśli Kamil Porembiński.
Kolejną prelegentką będzie dr Katarzyna Piotrowska. Podczas wykładu przedstawi ona potencjał srebrnej fali, czyli pokolenia powyżej 50. roku życia w kontekście komunikacji internetowej i przekazów marketingowych.
O reklamach i zjawisku ślepoty bannerowej powie z kolei Łukasz Matyński, natomiast po przerwie wystąpią także eksperci z zakresu IT oraz Big Data oraz AI. Wśród występujących są również specjaliści związani z branżą e-commerce, czyli internetową sprzedażą, a także wideo – dotyczące dobrych praktyk z zakresu nagrywania, łączenia i montowania treści.
Co nas jeszcze czeka podczas DIMAQ Day?
Chociaż konferencja DIMAQ Day jest miejscem licznych wystąpień znawców i praktyków z zakresu marketingu cyfrowego, to przede wszystkim przestrzeń do networkingu, czyli wymiany spostrzeżeń, wniosków i doświadczeń. Podczas spotkania będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe czy zaprezentować się jako specjalista w swojej dziedzinie. Ponadto w trakcie wydarzenia zostaną pokazane konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z kilkunastu obszarów online marketingu, które rozwiną wasz biznes lub otworzą kolejne możliwości zawodowe.
Wszystkie informacje na temat wydarzenia: szczegółowy harmonogram oraz lista prelegentów są dostępne na DIMAQ Day.