MPK Wrocław

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, pasazer.mpk.wroc.pl/

Kontakt

Reklamacje i wnioski dotyczące działalności MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu można składać :

  • telefonicznie pod numerami:71 321 72 71 lub 71 321 72 70

 

Informacje o Biurze Obsługi Pasażera

  • czynne od poniedziałku do czwartku od godziny 8.00 do 18.00, w piątki od 8.00 – 16.00.
  • INFOLINIA czynna jest dla Państwa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00 pod telefonami: 71 321 72 71, 71 321 72 70, 71 325 08 89

Kasa Główna MPK czynna jest w d poniedziałku do czwartku od godziny 8.00 do 18.00 a w piątki od 8.00 – 16.00

KONTAKT:

BIURO OBSŁUGI PASAŻERA
ul. B. Prusa 75-79
tel.: 71 321 72 71
e-mail: bop@mpk.wroc.pl

Udzieli informacji na temat: cen, rodzajów i zasad płatności za bilety; zgubionych przedmiotów, zasad kontroli biletów; opłatach dodatkowych za brak biletu; kontaktów, adresów oraz numerów kont do wpłat.

 

Powrót do góry  
Zgłoś uwagę