Informator

Telefony ratunkowe

W razie bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia należy dzwonić na telefony ratunkowe:

  • Numer ratunkowy 112
  • Pogotowie Ratunkowe 999
  • Policja 997
  • Straż Pożarna 998
  • Straż Miejska 986
  • Centrum Powiadamiania Ratunkowego WOPR czyli numer ratunkowy nad wodą 601 100 100
  • Stały dyżur Centrum Zarządzania Kryzysowego 71 770 22 22

Telefony awaryjne

  • Pogotowie energetyczne 991 (połączenie bezpłatne, dostępne także z tel. komórkowych)
  • Pogotowie gazowe 992
  • Pogotowie ciepłownicze 993
  • Pogotowie wodno-kanalizacyjne 994  (czynne przez całą dobę, bez numeru kierunkowego, połączenie bezpłatne),

Informacyjne

Centrum Informacji Turystycznej  71 3443 111 (poniedziałek-piątek: 9.00-19.00)
Dolnośląska Informacja Turystyczna 71 342 01 85
Punkt informacji dla obcokrajowców 71 77 24 950
INFOLINIA MPK - 71 321 72 71, 71 321 72 70, 71 325 08 89 (poniedziałek - piątek 7.00-20.00)
Infolinia PKP - 19 757
Infolinia PKP Przewozów Regionalnych
- 703 20 20 20
Infolinia PKP PR dla osób niepełnosprawnych - 800 022 222 (poniedziałek-piątek, oprócz świąt: 7.30 - 18.00)
Infolinia Polbus PKS 703 400 444

Infolinia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu

Konsultanci UM Wrocław - 71 777 77 77 (więcej o infolinii tutaj)

Pozostałe

  • Pogotowie Opiekuńcze 71 799 89 06 (24h)
  • Policyjna Izba Dziecka 71 340 31 78
  • Pogotowie Weterynaryjne 71 337 36 36 (24h)
  • Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - całodobowy telefon alarmowy 0605 883 227
  • Narodowy Fundusz Zdrowia we Wrocławiu infolinia 71 194 88
  • Biuro Rzeczy Znalezionych 71 376 08 96 (środa: 8.30-16.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-14.00)
  • Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław 71 321 72 71 (poniedziałek-piątek: 8.00-20.00)
  • Telefoniczne centrum obsługi klienta MPWiK 71 34 09 655 (środa: 8.00-17.00, w pozostałe dni robocze w godz. 8.00-15.00)
  • Zgłoś awarię do ZDiUM  71 376 00 22, 19501 - telefon całodobowy, więcej czytaj tutaj
  • Miejski Rzecznik Konsumentów 71 777 75 59
  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111 (linia bezpłatna)
  • Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12
  • Telefon w sprawie zaginionego dziecka 116 000 (24h, połączenie bezpłatne)
  • Policyjny Telefon Zaufania- 0800 283 107 (z telefonów stacjonarnych / połączenie bezpłatne), dyżury policjantów: poniedziałek-piątek godz. 10.00-18.00, przez resztę dnia włączona jest automatyczna sekretarka, odsłuchiwana na bieżąco, 71 344 15 53 (numer dla użytkowników telefonów stacjonarnych i komórkowych / połączenie płatne wg stawek operatora)
  • SMS-owa linia policyjna dla osób głuchych  697 071 112 112 - numer przeznaczony wyłącznie do wysyłania SMS przez osoby z dysfunkcją mowy, lub niedosłyszące
  • Policyjny Telefon Zaufania ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie 800 120 226 (poniedziałek-piątek: 9.30 - 15.30; przez resztę dnia włączona jest automatyczna sekretarka, która jest odsłuchiwana na bieżąco)
  • Ogólnopolski Telefon dla Ofiar Przemocy w Rodzinie "Niebieska Linia" 801 120 002 (poniedziałek-sobota: 8.00-22.00, niedziele i święta: 8.00-16.00)
  • Policyjny Telefon Pogotowia Dziecięcego 71 340 38 03 (telefon ze specjalnym przeznaczeniem dla dzieci, które widzą przemoc w domu)
  • Zgłaszanie zaginięć osób 801 24 70 70 lub 22 654 70 70 (24h linia wsparcia Fundacji ITAKA)

 

Powrót do góry  zos
Zgłoś uwagę