Na podstawie: Uchwały Nr XIX/387/15 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Wrocławia Prezydent Wrocławia przedstawia do konsultacji poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia i na stronie internetowej www.wroclaw.pl projekt uchwały Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia.
Data rozpoczęcia konsultacji: 4 czerwca 2020 r.Data zakończenia konsultacji: 19 czerwca 2020 r.
Konsultacje obejmują swym zasięgiem teren miasta Wrocławia.
Uwagi do projektu sporządzone w formie pisemnej przy wykorzystaniu formularza konsultacji można przesłać w terminie do dnia: 19 czerwca 2020 r.
- na adres email: [email protected] (skan podpisanego formularza),
- na adres: Wydział Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Hubska 8-16, 50-502 Wrocław.
W przypadku przekazania uwag pisemnie decyduje data wpływu na wskazany powyżej adres, a nie data stempla pocztowego.
Niniejsze konsultacje przeprowadza się w celu zebrania uwag zainteresowanych osób fizycznych i prawnych oraz jednostek gminnych w sprawie poddanej konsultacjom. Wynik konsultacji nie jest wiążący dla organów Miasta Wrocławia.
Więcej na stronie BIP dostępnej tutaj.
Zapoznaj się z wynikami konsultacji
Informacja o wynikach konsultacji z dnia 30 czerwca 2020 oraz dokument zawierający szczegółowe uwagi do regulaminu, znajdują się poniżej (pliki pdf do pobrania).