Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Tegoroczna, siódma już edycja tego wydarzenia przyciągnęła prawie 2 tys. osób. Została zorganizowana pod hasłem „Tech Generation”. Część konferencyjną stanowiły trzy bloki tematyczne: „Tech Generation”, „Empowering Wroclaw Region” oraz „Transforming the world we know”. W ramach każdego z nich odbyły się panele dyskusyjne, keynote speeche oraz fireside chaty.
W trakcie spotkań rozmawiano m.in. o inwestycyjnym rozwoju regionu, szansach i zagrożeniach, jakie niesie ze sobą sztuczna inteligencja, a także o przyszłości motoryzacji oraz zmianach na rynku pracy, związanych zwłaszcza z nowymi technologiami.
Zobaczcie galerię zdjęć z Made in Wrocław 2023!
Galeria zdjęć
Made in Wrocław: z roku na rok większa frekwencja
Jak twierdzi Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, wspólnym mianownikiem Made in Wrocław jest nasz region.
Mowa głównie o przyszłości
Natomiast według Jakuba Mazura, wiceprezydenta Wrocławia, podczas Made in Wroclaw spotykają się profesorowie, studenci, właściciele firm i pracownicy, samorządowcy i przedstawiciele różnych instytucji, którzy chcą się pochwalić tym, co we Wrocławiu się udaje i co będzie działo się w przyszłości.
Pomaga doskonała współpraca
Podczas Made in Wrocław rozmawiano również o gospodarce i rozwoju Dolnego Śląska.
– Ostatnie 10 lat we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku to ponad 10 mld zł bezpośrednich inwestycji zagranicznych, a także ponad 30 tys. miejsc pracy. Jeśli chodzi o ostatnie 3 lata, to mamy zadeklarowane inwestycje zagraniczne na poziomie 7 mld euro. Gdyby nie doskonała współpraca pomiędzy jednostkami samorządowymi a rządowymi, byłoby to niemożliwe. Tymczasem wszystko układa się doskonale – powiedział Piotr Dudko, wiceprezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Galeria zdjęć
Szansa na dotknięcie najnowocześniejszych technologii
Jednak Made in Wrocław to nie tylko wydarzenie dla przedsiębiorców, innowatorów i naukowców. Wystawa EXPO przyciągnęła też setki mieszkańców, którzy na własne oczy chcieli zobaczyć, nad czym pracują lokalne firmy.
Organizatorami wydarzenia byli: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i miasto Wrocław. Partnerem strategicznym była Polska Agencja Inwestycji i Handlu.