AI przyszłością e-commerce
O sztucznej inteligencji w kontekście e-commerce mówi się coraz więcej. Dyskutować będą o tym również praktycy z tych branż w trakcie bezpłatnej, hybrydowej konferencji biznesowej Made in Wroclaw 2021, która odbędzie się 20 października. Jednym z najważniejszych jej punktów będzie skala zastosowania mechanizmów AI w pełnym procesie zarządzania sklepem internetowym.

Made in Wroclaw 2021
Konferencje / Wykład Wrocławskie Centrum Kongresowe
Zmiana nawyków zakupowych to wzrost e-commerce
Pandemia wywołana wirusem COVID-19 znacząco wpłynęła na nawyki zakupowe i sprawiła, że branża e-commerce dynamicznie przyspieszyła swój rozwój. Raport „Handel internetowy w Polsce 2020” pokazał, że wartość polskiego rynku e-commerce wzrosła w 2020 r. do 77 mld zł z 61 mld zł odnotowanych w 2019 r.
Dyskusje nad tym, czy Europa ma szansę w tej rywalizacji oraz czy konsumenci chcą mieć do czynienia z autonomiczną sztuczną inteligencją, będą częścią panelu dyskusyjnego pt. „E-commerce – inny wymiar zakupów”, który odbędzie się w trakcie Made in Wroclaw 2021. Wezmą w nim udział przedstawiciele Amazon, eobuwie.pl, Pneumat, CBRE oraz Unity Group i ITCorner.
– E-commerce jest bardzo ważnym sektorem rynku, do którego, jak wynika z naszego raportu „Sektor AI w aglomeracji wrocławskiej”, swoją ofertę kieruje aż 28% wrocławskich firm rozwijających technologie związane z AI. Rozmów o perspektywach z nim związanych nie mogło zabraknąć na cyklicznej konferencji Made in Wroclaw, na której w tym roku spotykamy się pod hasłem Driven by Intelligence – opowiada Mateusz Jarzombek, dyrektor Centrum Wspierania Biznesu w Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.
Made in Wroclaw 2021: rejestracja na bezpłatną konferencję
Udział w konferencji Made in Wroclaw 2021 jest bezpłatny, wymagana jest jednak rejestracja. Oprócz panelu poświęconego branży e-commerce odbędą się w jego trakcie dyskusje o roli lidera i budowaniu zespołu w dobie sztucznej inteligencji, inteligentnych miastach i sektorze MedTech.
Made in Wroclaw 2021: Driven by intelligence
Made in Wroclaw 2021 organizowane jest przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław. Patronat honorowy nad konferencją objęły: Coventry University, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Wyższa Szkoła Bankowa, Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Wrocławska Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej Horyzont, AHK Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce in Poland oraz British Polish Chamber of Commerce.
Wydarzenie organizowane jest we współpracy merytorycznej z ITCorner, SoDA i ABSL oraz kooperacji z Wolves Summit, eventem dla globalnej społeczności technologicznej, który odbędzie się we Wrocławiu 19-21 października 2021 r.