wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

20°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 05:55

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. AGROCON 2023 – duża konferencja dla marketingu w branży rolnej we Wrocławiu [PROGRAM, BILETY]

We Wrocławiu odbędzie się konferencja dla marketingu w branży rolnej – AGROCON 2023. Zdaniem organizatorów - to pierwsze takie wydarzenie w całej Polsce. W piątek, 14 kwietnia, na scenie wystąpią eksperci ze świata marketingu i rolnictwa. Są to osoby, które dobrze znają realia pracy w tej branży i podpowiedzą uczestnikom, jak ją usprawnić. Gdzie kupić bilety? Ile kosztują? Zobaczcie szczegóły.

Reklama

AGROCON, czyli konferencja marketingowa dla rolnictwa

W piątek, 14 kwietnia, na stadionie Tarczyński Arena odbędzie się konferencja marketingowa dla branży rolnej.

Agrocon to wydarzenie potrzebne i niezwykłe. Konferencja poświęcona marketingowi w szeroko pojętej branży rolnej to coś, na co wiele osób czekało. Wiem, bo regularnie odwiedzam wydarzenia branżowe. Jestem też na co dzień na bieżąco w agromarketingu. Osoby zajmujące się tutaj komunikacją, promocją, wizerunkiem, sprzedażą szukają inspiracji, case-study konkretnie w tej niszy na różnych wydarzeniach. Rzadko jednak mogą znaleźć przykłady, które stanowią bezpośrednie odniesienie dla wymagającej branży rolnej. Postanowiłam (zarówno jako pasjonatka ciągników roliczych, jak i osoba zajmująca się komunikacją zawodowo), że musimy to zmienić!
Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, autorka bloga Tractormania

– Cały dzień wypełniony będzie soczystymi prezentacjami. Tworzymy także miejsce do wymiany opinii dla wszystkich osób, które chcą (szczególnie w tych trudnych dla rolnictwa czasach) podnosić wydajność swojej pracy, a co za tym idzie, wyniki finansowe swojej firmy. W agendzie znajdziemy nazwiska znanych ekspertów, praktyków, influencerów. Ludzi, którzy podzielą się wskazówkami, narzędziami, przykładami ze swojej pracy. To dziś jedyne miejsce w Polsce, które na żywo zrzesza osoby zainteresowane marketingiem rolniczym – dodaje Pani Magdalena Urbaniak. – Bilety są wciąż dostępne, choć od kwietnia będą droższe. Dla czytelników portalu mamy kod wroclaw20 uprawniający do zniżki 20% na wejściówkę.

Na scenie wystąpią eksperci ze świata marketingu i rolnictwa, wśród nich:

  • Monika Czaplicka, Wobuzz;
  • Magdalena Urbaniak, Tractormania & MaxTractor.agency;
  • Monika Leksowska, KRAMP;
  • Paweł Talbierz, e-pole, Corteva Agriscience;
  • Piotr Kaliski, Rolnik Szuka;
  • Grzegorz Bardowski, Bardowscy;
  • Marcin Wąż, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
  • Karol Bujoczek, top agrar Polska;
  • Michał Nowacki, Rolnik NIEprofesjonalny;
  • Bogumił Mateja, BM Design;
  • Katarzyna Fryc, Brand24.

Program wydarzenia AGROCON – 14 kwietnia

  • 10:00 – Start konferencji.

Blok 1: Koncepcja i Inspiracja

  • 10:05-10:30 – 7 najważniejszych trendów w agromarketingu w 2023. I później też. Magdalena Urbaniak;

  • 10:30-10:55 – Komunikacja wizualna w branży agro. Bogumił Mateja;

  • 10:55-11:25 – Wizja bez skutecznej egzekucji to tylko ulotne marzenie; czyli jak osiągać zamierzone cele i czerpać z tego radość. Monika Leksowska;

  • 11:25-11:40 – Przerwa kawowa.

Blok 2: Wiedza praktyczna

  • 11:40-12:05 – Jak reklama na Facebooku i Instagramie może Ci pomóc w osiąganiu celów biznesowych. Monika Czaplicka;

  • 12:05-12:30 – Jak skutecznie wdrażać zasady SEO w codziennej pracy agromarketera. Anna Chwalczyk;

  • 12:30-12:45 – Top Agrar Polska - budowanie brandu w sektorze Agro od prawie 30 lat. Karol Bujoczek;

  • 12:45-13:10 – Rolnicy nie lubią ściemy, czyli kroki milowe w budowaniu społeczności wokół kanału na YT. Paweł Talbierz;

  • 13:10-13:35 – Dlaczego filmy reklamowe o maszynach rolniczych są ważne dla przemysłu rolniczego oraz jak stworzyć ciekawy film dla Rolnika. Piotr Kaliski;

  • 13:35-14:20 – Lunch.

Blok 3: Przyszłość marketingu

  • 14:20-14:45 – YouTube ustępuje miejsca, czyli TikTok w natarciu. Michał Nowacki;

  • 14:45-15:10 – Budowanie pozycji eksperta i partnera biznesowego w social mediach. Co tak naprawdę pomaga w tworzeniu relacji z klientem. Marcin Wąż;

  • 15:10-15:35 – Współpraca marki z influencerem. Jak to robić, aby mieć konkretne efekty? Grzegorz Bardowski;

  • 15:40 – Podsumowanie i zakończenie konferencji.

Gdzie kupić bilet wstępu?

Bilety na konferencję można kupić online – za pośrednictwem strony organizatorów. Do 31 marca kosztują 259 zł.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl