AGROCON, czyli konferencja marketingowa dla rolnictwa
W piątek, 14 kwietnia, na stadionie Tarczyński Arena odbędzie się konferencja marketingowa dla branży rolnej.
Agrocon to wydarzenie potrzebne i niezwykłe. Konferencja poświęcona marketingowi w szeroko pojętej branży rolnej to coś, na co wiele osób czekało. Wiem, bo regularnie odwiedzam wydarzenia branżowe. Jestem też na co dzień na bieżąco w agromarketingu. Osoby zajmujące się tutaj komunikacją, promocją, wizerunkiem, sprzedażą szukają inspiracji, case-study konkretnie w tej niszy na różnych wydarzeniach. Rzadko jednak mogą znaleźć przykłady, które stanowią bezpośrednie odniesienie dla wymagającej branży rolnej. Postanowiłam (zarówno jako pasjonatka ciągników roliczych, jak i osoba zajmująca się komunikacją zawodowo), że musimy to zmienić!Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, autorka bloga Tractormania
– Cały dzień wypełniony będzie soczystymi prezentacjami. Tworzymy także miejsce do wymiany opinii dla wszystkich osób, które chcą (szczególnie w tych trudnych dla rolnictwa czasach) podnosić wydajność swojej pracy, a co za tym idzie, wyniki finansowe swojej firmy. W agendzie znajdziemy nazwiska znanych ekspertów, praktyków, influencerów. Ludzi, którzy podzielą się wskazówkami, narzędziami, przykładami ze swojej pracy. To dziś jedyne miejsce w Polsce, które na żywo zrzesza osoby zainteresowane marketingiem rolniczym – dodaje Pani Magdalena Urbaniak. – Bilety są wciąż dostępne, choć od kwietnia będą droższe. Dla czytelników portalu mamy kod wroclaw20 uprawniający do zniżki 20% na wejściówkę.
Na scenie wystąpią eksperci ze świata marketingu i rolnictwa, wśród nich:
- Monika Czaplicka, Wobuzz;
- Magdalena Urbaniak, Tractormania & MaxTractor.agency;
- Monika Leksowska, KRAMP;
- Paweł Talbierz, e-pole, Corteva Agriscience;
- Piotr Kaliski, Rolnik Szuka;
- Grzegorz Bardowski, Bardowscy;
- Marcin Wąż, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka;
- Karol Bujoczek, top agrar Polska;
- Michał Nowacki, Rolnik NIEprofesjonalny;
- Bogumił Mateja, BM Design;
- Katarzyna Fryc, Brand24.
Program wydarzenia AGROCON – 14 kwietnia
-
10:00 – Start konferencji.
Blok 1: Koncepcja i Inspiracja
-
10:05-10:30 – 7 najważniejszych trendów w agromarketingu w 2023. I później też. Magdalena Urbaniak;
-
10:30-10:55 – Komunikacja wizualna w branży agro. Bogumił Mateja;
-
10:55-11:25 – Wizja bez skutecznej egzekucji to tylko ulotne marzenie; czyli jak osiągać zamierzone cele i czerpać z tego radość. Monika Leksowska;
-
11:25-11:40 – Przerwa kawowa.
Blok 2: Wiedza praktyczna
-
11:40-12:05 – Jak reklama na Facebooku i Instagramie może Ci pomóc w osiąganiu celów biznesowych. Monika Czaplicka;
-
12:05-12:30 – Jak skutecznie wdrażać zasady SEO w codziennej pracy agromarketera. Anna Chwalczyk;
-
12:30-12:45 – Top Agrar Polska - budowanie brandu w sektorze Agro od prawie 30 lat. Karol Bujoczek;
-
12:45-13:10 – Rolnicy nie lubią ściemy, czyli kroki milowe w budowaniu społeczności wokół kanału na YT. Paweł Talbierz;
-
13:10-13:35 – Dlaczego filmy reklamowe o maszynach rolniczych są ważne dla przemysłu rolniczego oraz jak stworzyć ciekawy film dla Rolnika. Piotr Kaliski;
-
13:35-14:20 – Lunch.
Blok 3: Przyszłość marketingu
-
14:20-14:45 – YouTube ustępuje miejsca, czyli TikTok w natarciu. Michał Nowacki;
-
14:45-15:10 – Budowanie pozycji eksperta i partnera biznesowego w social mediach. Co tak naprawdę pomaga w tworzeniu relacji z klientem. Marcin Wąż;
-
15:10-15:35 – Współpraca marki z influencerem. Jak to robić, aby mieć konkretne efekty? Grzegorz Bardowski;
-
15:40 – Podsumowanie i zakończenie konferencji.
Gdzie kupić bilet wstępu?
Bilety na konferencję można kupić online – za pośrednictwem strony organizatorów. Do 31 marca kosztują 259 zł.