Linia autobusowo - tramwajowa na Nowy Dwór
Siedmiokilometrowa trasa autobusowo-tramwajowa połączy plac Orląt Lwowskich z Nowym Dworem.
Aktualizacja
30.03.2021
Układana jest izolacja na dużym wiadukcie. Rosną w górę mury oporowe i podbudowa z piasku. Rozpoczęły się prace przy najazdach od strony Wyższej Szkoły Bankowej.
A na mniejszym wiadukcie nad ulicą Smolecką i na najazdach przy ul. Robotniczej regulujemy torowisko tramwajowe. Tu wiadukt ma czerwoną izolację.
22.03.2021
Ruszyły prace przy budowie murów oporowych i najazdów przy wiadukcie. Wykonawca do ich budowy wykorzysta 34 tysiące ton wysokiej jakości piasku. Przywiezie go 1360 ciężarówek. Pierwsze płyty muru oporowego już stoją. W sumie mur ścian oporowych to 3400 m kwadratowe.
18.03.2021


13.03.2021
2.03.2021
Beton wylany w ubiegłym tygodniu wiąże w najlepsze, a konstrukcja wygląda efektownie.
26.02.2021
55 metrowa pompa betonuje ustrój nośny na wielkim wiadukcie nad torami kolejowymi. Podczas prac nad torami wstrzymany został ruch pociągów towarowych na tym odcinku. Po zakończeniu prac w nocy z piątku na sobotę będziemy mieli już 150 metrów płyty. W marcu startujemy m.in. z budową murów oporowych.
Do późnej nocy z piątku na sobotę będą trwały prace pielęgnacyjne przy nowo wylanym betonie na dużym wiadukcie. Beton, choć prężny i potężny, lubi jak się o niego zadba, dopieści, szczególnie na tak imponującej konstrukcji jest to niezbędne.
24.02.2021
Przy wiadukcie nad ulicą Smolecką podbudowa czeka na badanie. Jeśli będzie w porządku, rozpocznie się w najbliższych dniach betonowanie najazdu od strony zachodniej.
22.02.2021
Pogoda się poprawiła i ruszyło betonowanie konstrukcji wiaduktu nad torami kolejowymi na TAT. Jeszcze w tym tygodniu planujemy rozpocząć kolejne akcje betonowania na tym obiekcie. Przygotujemy odcinek o długości blisko 100 metrów. Aby przeprowadzić betonowanie środkowej części konstrukcji trzeba będzie na tym odcinku wstrzymać czasowo ruch pociągów towarowych.
4.02.2021


21.01.2021
Wykonawcy pracują nad najazdami na wiadukt nad ulicą Smolecką. Powstaje podbudowa. Trwają też prace przy murze oporowym. Nowy beton pojawił się także na odcinku od pętli przy WPP w kierunku dużego wiaduktu nad torami kolejowymi. W najbliższych miesiącach będzie tu powstawał najazd i mury oporowe nowej konstrukcji.
31.12.2020
.jpg)
.jpg%3Cbr/%3E134835058_2952505564970699_5545954813502307429_n%20(1).jpg)

29.12.2020
9.12.2020
TIME LINE
-
ogłoszenie przetargu na wykonanie linii autobusowo - tramwajowej
czerwiec 2019 -
Wyłonienie wykonawcy i podpisanie umowy na wykonanie I etapu linii autobusowo - tramwajowej
lipiec 2019 -
rozpoczęcie prac nad budową linii autobusowo - tramwajowej
wrzesień 2019
Aktualności powiązane
-
Zobacz szczegóły na temat
Etap 2 – od 8 lutego zmiany na placu Orląt Lwowskich i ul. Krupniczej
03 lutego 2020 -
Zobacz szczegóły na temat
Pierwsze sto metrów torowiska na trasie na Nowy Dwór już zabetonowane
03 stycznia 2020 -
Zobacz szczegóły na temat
#BudujemyTAT - objazdy, utrudnienia, zmiany w komunikacji
26 listopada 2019 -
Zobacz szczegóły na temat
Rusza budowa trasy tramwajowej na Nowy Dwór
09 września 2019 -
Zobacz szczegóły na temat
Umowa na linię tramwajową na Nowy Dwór podpisana
12 lipca 2019