Ruszył remont torowiska na Podwalu
Prace będą prowadzone między pl. Orląt Lwowskich a pl. Jana Pawła II - na odcinkach, gdzie torowisko wykonane jest z płyt typu "węgierskiego" (betonowe płyty torowe wykonane jako monolityczne prefabrykaty).
W ramach prac m.in. zostanie wymieniona i wzmocniona podbudowa torowiska. Zastosujemy tam maty wibroizolacyjne, dzięki czemu po zakończeniu remontu poprawi się znacznie komfort jazdy pasażerów i mieszkańców sąsiadujących z torowiskiem budynków, którzy będą w mniejszym stopniu odczuwali występujące dotychczas drgania i hałas powodowany przez przejeżdżające tramwaje.MPK Wrocław
Galeria zdjęć
Zakończenie prac planowane jest w drugiej połowie marca 2025. Koszt remontu to blisko 3,5 mln złotych.
Zmiany w komunikacji miejskiej
Przypominamy, że na czas remontu inaczej pojedzie komunikacja miejska. Zmieniają się trasy linii tramwajowej 14, 15, 21 i 22. Kierowcy w obu kierunkach pojadą swoją częścią jezdni.
Na remontowanym odcinku jezdnią - a nie buspasem - pojadą też autobusy komunikacji miejskiej. Nie będą wjeżdżały na peron tramwajowy od strony mostu Sikorskiego, buspas oraz na znajdujący się w ciągu torowiska przystanek autobusowy na pl. Jana Pawła II (numer słupka 110452).
Przystanek dla autobusów zostanie przeniesiony na Podwale przy Akademii Muzycznej (słupek numer 10534). Więcej informacji przeczytacie tutaj.