Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu informuje, że zmiany w organizacji ruchu dotyczą:
- wyłączenia zatoki autobusowej,
- cofnięcia przystanku w kierunku Centrum Zajezdnia
- wygrodzenia jezdni wzdłuż krawężnika.
Ruch kołowy na razie nadal będzie odbywał się swoim pasem jezdni, bez konieczności przekierowywania pojazdów na torowisko.
- Większe zmiany nastąpią, kiedy po przeciwnej stronie (stacja paliw) samochody wrócą na swój pas ruchu będący nowym peronem wiedeńskim.Stanie się to za ok. 3 tygodnie, po związaniu zaprawy mocującej ramę studni w pasie drogi, po której będą poruszały się pojazdy o różnej masie całkowitej - mówi Ewa Mazur, biuro prasowe Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu.
Ewa Mazur dodaje, że rozpoczęcie prac po stronie Centrum Zajezdnia, "na zakładkę" z peronem po stronie stacji paliw, wynika wyłącznie z chęci jak najszybszego uniknięcia trzytygodniowego przestoju i ukończenia inwestycji.