wroclaw.pl strona główna Komunikacja we Wrocławiu – ceny biletów, rozkłady jazdy, inwestycje Komunikacja - strona główna

Infolinia 71 777 7777

25°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 16:15

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Komunikacja
  3. Blokowanie kart płatniczych w systemie URBANCARD? Wyjaśniamy
Kliknij, aby powiększyć
Dlaczego karty płatnicze są blokowane w systemie Urbancard fot. Tomasz Hołod/www.wroclaw.pl
Dlaczego karty płatnicze są blokowane w systemie Urbancard

Komunikat o blokadzie karty oznacza, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków z konta bankowego pasażera.

Reklama

W takim przypadku kasownik podczas próby dokonania płatności za bilet wyświetli komunikat:„Karta zastrzeżona w systemie URBANCARD. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta".

Najczęstsze powody blokowania zbliżeniowej karty płatniczej w systemie Urbancard

  • utrata ważności karty (data ważności karty płatniczej jest zapisana na karcie),
  • niewystarczająca wysokość środków na koncie bankowym,
  • przekroczony dzienny limit transakcji zbliżeniowych (gdy dzienny limit kwotowy lub wartościowy dla transakcji zbliżeniowych niewymagających autoryzacji kodem PIN jest ustawiony w systemie bankowym na niskim poziomie, pasażer może ten limit przekroczyć, a transakcja będzie nieudana. Rekomendujemy bieżącą kontrolę liczby i wysokości transakcji lub ewentualne zwiększenie obowiązujących limitów),
  • zablokowana lub niedostępna funkcja płatności zbliżeniowych (gdy funkcja płatności zbliżeniowych jest zablokowana w systemie informatycznym banku, rekomendujemy kontakt z bankiem w celu jej odblokowania)

Te działania pasażer może sam kontrolować

  • bieżący monitoring środków dostępnych na koncie,
  • weryfikacja liczby i wartości przeprowadzonych transakcji lub daty ważności zbliżeniowej karty płatniczej pomogą uniknąć sytuacji, w której Twoja karta płatnicza będzie musiała być zablokowana w systemie URBANCARD.

Jak odblokować zbliżeniową kartę płatniczą?

Aby dokonać spłaty istniejącego długu pasażer powinien udać się ze swoją kartą płatniczą do jednego z Biur Obsługi Klienta:

  • Grabiszyńska 9, 53-501 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00; sob.: 9.00 - 14.00
  • Racławicka 2-4, 53-146 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00
  • Ładna 1c, 50-353 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00
  • Kromera 21a, 51-163 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK), pon.– pt.: 8.00 – 19.00
  • Świeradowska 22,50-559 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK), pon.– pt.: 8.00 – 19.00

W Biurze Obsługi Klienta nastąpi odczyt transakcji biletowych dokonanych przy użyciu danej karty oraz umożliwione zostanie uregulowanie należności. Odblokowanie karty płatniczej w systemie URBANCARD nastąpi automatycznie po spłacie zadłużenia.

Trwają prace, aby odblokowania karty można było przeprowadzić samodzielnie, bez konieczności wizyty w BOKu.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z:

  • Biurem Obsługi Klienta URBANCARD (tel. +48 71 34 11 200, adres e-mail: bok(a)urbancard.pl)
  • Wydziałem Transportu Urzędu Miejskiego we Wrocławiu (tel. +48 71 777 88 80,adres e-mail: wtr(at)um.wroc.pl).

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl