Jak zwrócić niewykorzystane bilety na autobusy międzygminne

W związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2, na liniach komunikacji międzygminnej w gminach Długołęka, Wisznia Mała i Miękinia przewoźnicy umożliwili zwrot niewykorzystanych biletów okresowych.


Ważne! Od 9 maja koniec przyjmowania zwrotów biletów pocztą elektroniczną 

Aby zwrócić niewykorzystany bilet okresowy, należy wypełnić wniosek zamieszczony na stronie konkretnego przewoźnika i przesłać na następującą skrzynkę elektroniczną:

  • Wisznia Mała – zwroty@sevibus.pl
  • Długołęka – dlugoleka@klosok.eu
  • Miękinia – miekinia@dla.com.pl

Wnioski do pobrania oraz szczegółowe informacje dotyczące procedury znajdują się na stronach przewoźników pod następującymi adresami:

Pasażerowie we wnioskach muszą podać numer karty, imię i nazwisko, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu trafi na wskazany rachunek bankowy.



Zgłoś uwagę