Rusza kampania Złoty Wąs 2023
Złoty Wąs to element ogólnoświatowego ruchu „wąsopadowego”, mającego na celu zwrócenia uwagi mężczyzn na konieczność badań profilaktycznych. Jednym z najistotniejszych celów tego działania jest otwarta dyskusja o męskich nowotworach bez tabu, popularyzacja działań prozdrowotnych i uświadomienie mężczyznom znaczenia regularnej kontroli własnego organizmu – zarówno samobadania jąder, jak i regularnych konsultacji urologicznych w kierunku chorób prostaty.
Jednym z elementów tegorocznej kampanii jest spot reklamowy z udziałem Mariusza Kałamagi, Piotra Cyrwusa i tegorocznych finalistów, którego premiera odbędzie się na przełomie października i listopada.
Harmonogram plebiscytu Złoty Wąs
Plebiscyt składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich są indywidualne zgłoszenia posiadaczy zarostu. Nabór „wąsaczy” prowadzony za pomocą formularza na stronie Złoty Wąs potrwa do 8 października. Później konkursowe jury wybierze posiadaczy sześciu najlepszych zarostów, którzy w niedzielę (15 października) wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Laureat Złotego Wąsa 2023 zostanie wybrany spośród nich w internetowym głosowaniu (zamknięcie zbierania głosów nastąpi 18.11. o godz. 15:00). Podsumowanie imprezy odbędzie się 18 listopada w Centrum Handlowym Magnolia Park. W tym samym dniu przewidziana jest również uroczysta gala w Vertigo Jazz Club od godz. 20:00.
Szóstka finalistów otrzyma tam upominki od partnerów oraz pakiet bezpłatnych badań profilaktycznych, zaś zwycięzca zostanie uhonorowany statuetką Złotego Wąsa oraz nagrodami rzeczowymi.