Wszystkim nam potrzeba nieco magii świąt. I nie, nie chodzi o szał zakupów. Chodzi o ten bajkowy, świąteczny element, który potrafiliśmy docenić jako dzieci. Przespaceruj się po mieście i obudź swoje wewnętrzne dziecko, które z radością i ciekawością zagląda przez szyby witryny.
Na jakie witryny patrzą przechodnie?
Chodzi o to, żeby zatrzymać na swoim lokalu wzrok mieszkańców i zaprosić ich do środka. Ważne jest, żeby dobrze zaprezentować swój asortyment, ale i opowiedzieć jakąś opowieść. Ekspozycje w witrynie mogą przybrać najbardziej szalone kształty i formy – tutaj przedsiębiorca ma największe pole do popisu.
Głosowanie rozpoczyna się w poniedziałek 12 grudnia
Oddać swój głos będzie można za pośrednictwem specjalnego albumu na facebooku Dobry Widok. Oddać głos będzie można do 16 grudnia do godz. 16.30. W tym roku organizatorzy przyznają dwie nagrody główne: kampanie reklamowe w lokalnych mediach dla zwycięzców. Wyniki obrad jury oraz głosowania mieszkańców poznamy 19 grudnia na facebooku DobryWidok. W zeszłych latach w konkursie wyróżnieni zostali m.in.: salon sukni ślubnych TesoroSi, klubokawiarnia Mleczarnia, cukiernia z tradycjami Łomżanka, sklep rowerowy Rowery Stylowe.