wroclaw.pl strona główna Najświeższe wiadomości dla mieszkańców Wrocławia Dla mieszkańca - strona główna

Infolinia 71 777 7777

14°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 21:20

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Dla mieszkańca
  3. Aktualności
  4. Straż Miejska we Wrocławiu szuka kandydatów do pracy. Co zrobić, by zostać strażnikiem? (ZAROBKI, REKRUTACJA)

Straż Miejska we Wrocławiu poszukuje pracowników. Właśnie ruszył nabór na stanowisko urzędnicze strażnika miejskiego – aplikanta. Wolnych jest aż 30 etatów! Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia z atrakcyjnym pakietem socjalnym, zobacz ofertę Straży Miejskiej. Wymagane dokumenty należy złożyć do 25 stycznia.

Reklama

Nabór do Straży Miejskiej Wrocławia

W Straży Miejskiej, zgodnie z przyznanymi etatami, powinno pracować 323 strażników oraz 46 pracowników cywilnych. Obecnie brakuje przeszło 70 strażników. Zachętą są podwyżki – podstawowa pensja wzrośnie nawet o 30 procent.

Nowi pracownicy na start otrzymają 4400 zł brutto, a po ukończeniu (z wynikiem pozytywnym) kursu podstawowego – 4500 zł brutto.

Aktualnie poszukiwane są osoby na stanowisko strażnika miejskiego – aplikanta. Wymagane dokumenty należy składać do 25 stycznia 2023 r.

Jakie warunki trzeba spełniać, aby dostać pracę?

Wymagania niezbędne to:

  • posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • ukończenie 21 roku życia,
  • posiadanie co najmniej średniego wykształcenia,
  • nienaganna opinia, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • dobry stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na stanowisku strażnika miejskiego,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (jeżeli podlega kwalifikacji).

Wymagania dodatkowe to:

  • umiejętność pracy w grupie i odporność na stres,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • komunikatywność, znajomość języków obcych,
  • doświadczenie zawodowe w służbach mundurowych,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • uprawnienia ratownika medycznego lub ukończony kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy,
  • uprawnienia do pilotowania bezzałogowego statku powietrznego (dron),
  • patent sternika motorowodnego.

Wymagane dokumenty przy rekrutacji

Wymagane dokumenty, które trzeba złożyć:

  • CV lub list motywacyjny – podpisane własnoręcznie,
  • oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy, świadectwa) – oryginały do wglądu,
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  • podpisane oświadczenia kandydata o: niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; posiadaniu polskiego obywatelstwa; pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji w Straży Miejskiej Wrocławia (SMW).

Więcej informacji znajduje się na stronie straży miejskiej.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama