Spot, opublikowany na oficjalnym profilu Dolnego Śląska prowadzonym przez Urząd Marszałkowski województwa, trwa 2 minuty i 10 sekund. Wyprodukował go Tomasz Kempski z By People Films, a reżyserował Michał Radziejewski.
Jakie miejsca zostały pokazane na filmie?
W filmie widzimy: zamek księcia Henryka, Szczeliniec Wielki, Zamek Czocha, Wodospad Kamieńczyka, Muzeum Papiernictwa w Dusznikach-Zdroju, Jezioro Leśniańskie, wrocławski rynek, ZOO, uzdrowisko Lądek-Zdrój, Pustynię Kozłowską, Karkonosze, Zamek Książ, Jaskinię Niedźwiedzią, Podziemne Miasto Osówka, wrocławskie neony, Krainę Wygasłych Wulkanów, Ostrów Tumski we Wrocławiu, Dolinę Baryczy, Srebrną Górę, Operę Wrocławską, Świeradów-Zdrój oraz Kościół Pokoju w Świdnicy i Śnieżne Kotły w Karkonoszach.
Czym jeszcze warto się chwalić?
„Pięknie”, „Kapitalnie”, „Bardzo ładne. Szkoda, że topowe atrakcje, zamiast rzeczywiście "tajemnicze". Można by pokazać coś do odkrycia. No chyba że to spot dla ludzi spoza Dolnego Śląska, wtedy ok, przyciągamy perełkami. Ale mamy masę innych, zasługujących na promocję” – czytamy w komentarzach na Facebooku.
Urząd Marszałkowski pokazał też jak wyglądała produkcja spotu.
Zobaczcie też spot Wrocław - Miasto Przygody
Przy okazji przypominamy ubiegłoroczną kampanię turystyczną „Wrocław Miasto Przygody”. Zobaczcie spot promujący "Miasto stu mostów".