Najemcy mieszkań TBS Wrocław mają do dyspozycji różne sposoby kontaktu z pracownikami spółki. Codziennie i całodobowo mogą zgłaszać się z pytaniami mailowo oraz za pośrednictwem swoich indywidualnych kont w systemie IOK, a usterki można zgłaszać przez Internet (poprzez stronę internetową i aplikację na smartfony) w usłudze iMieszkaniec.
TBS Wrocław. Kontakt z mieszkańcami
Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30 zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie oraz osobiście w siedzibie spółki przy ul. Stanisława Przybyszewskiego i ul. Tylnej. W środy oba biura działają dłużej, do godz. 17:30. Wszystko po to, aby ułatwić kontakt osobom, które ze względu na zobowiązania zawodowe nie mogą załatwić swoich spraw w standardowych godzinach pracy TBS-u.
To wygodne rozwiązanie, zwłaszcza gdy musimy osobiście podpisać umowę lub aneks, odebrać potrzebne zaświadczenie lub pilota do szlabanu, a nie możemy pojawić się w TBS w trakcie dniaAleksandra Palus z Biura Komunikacji Społecznej TBS Wrocław.
- Ponadto, wcale nie trzeba być mieszkańcem TBS Wrocław, aby móc nas odwiedzić. W tygodniu, także w środy popołudniu, nasi pracownicy nie tylko odbierają telefony, ale i spotykają się osobiście z wrocławianami zainteresowanymi najmem mieszkania w TBS. Na takie wizyty nie trzeba się umawiać. Wystarczy odwiedzić nas w siedzibie przy ul. Przybyszewskiego - dodaje Aleksandra Palus.
Jakie sprawy załatwimy w TBS Wrocław
Warto sprawdzić, jakie sprawy załatwimy w poszczególnych działach spółki.
Dzięki pracownikom Biura Obsługi Lokali (biuro TBS Wrocław przy ul. Przybyszewskiego) można np.:
- dopisać nową osobę do umowy najmu;
- skorygować dane osobowe (po zmianie nazwiska);
- zapoznać się z ofertą TBS-u;
- dowiedzieć się, jak wynająć mieszkanie.
Z pracownikami Działu Technicznego (biuro TBS Wrocław przy ul. Tylnej) można:
- porozmawiać o remontach w mieszkaniu;
- ustalić, na jakie zmiany w mieszkaniu konieczne jest uzyskanie zgody TBS-u;
- zgłosić usterkę i pomysły na inwestycje na danym osiedlu.
Pracownikom Działu Zarządzania Nieruchomościami (biuro TBS Wrocław przy ul. Tylnej) można:
- zgłosić uwagi odnośnie do jakości pracy firmy porządkowej,
- zasugerować zmiany w kwestii koszenia traw,
- zapytać o naliczenia rozliczeń opłat niezależnych,
- zgłosić potrzeby dotyczące nasadzenia zieleni.
Wiemy z doświadczenia, że dzięki osobistej rozmowie można szybko i sprawnie załatwić sprawy, które kierują do nas mieszkańcy. Pracownicy w obu naszych biurach często są w stanie pomóc od ręki, np. załatwić formalności lub wyjaśnić kwestie wynikające z rozliczeń kosztów zużycia mediów. Dlatego serdecznie zapraszamy naszych mieszkańców do naszych biur - w środy dłużej, bo do godz. 17:30Łukasz Maślanka z Biura Komunikacji Społecznej TBS Wrocław.
Miejsca dyżurów pracowników TBS Wrocław
Pracownicy Biura Obsługi Lokali przyjmują chętnych w biurze przy ul. Stanisława Przybyszewskiego, pracownicy działów: Technicznego oraz Zarządzania Nieruchomościami przy ul. Tylnej 14.
Zainteresowani przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 z wyjątkiem środy, kiedy spółka wydłuża godziny pracy i przyjmuje zainteresowanych do godz. 17:30. Pracownicy Działu Finansowego dostępni są od pon. do pt. w godz. 7:30 - 15:30 w biurze przy ul. Przybyszewskiego.