Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Najlepszego Produktu Turystycznego 2025 to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży. Jest przyznawany atrakcjom i miejscom, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, dostępnością i realnym wpływem na rozwój lokalnej turystyki.
Kompleks Hali Stulecia otrzymał certyfikat, w ramach 22. edycji konkursu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną, wraz z 9 innymi miejscami, m.in. Opolem - stolicą Polskiej Piosenki i Centrum Św. Jana w Gdańsku. Absolutnym zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu została natomiast Twierdza Srebrna Góra, która otrzymała Złoty Certyfikat 2025. Przyznano także wyróżnienia, tytuł Turystyczne Odkrycie 2025 i Certyfikat internautów.
Tytuł przyznało kompleksowi Hali Stulecia jury, w którego skład weszli uznani eksperci i przedstawiciele branży, a uroczyste wręczenie nagród odbyło się podczas Gali Certyfikatów POT 2025 w trakcie targów Tour Salon w Poznaniu.
Tytuł ważny dla promocji Wrocławia w Polsce i Europie
To dla nas zaszczyt i potwierdzenie słuszności naszej strategii. Rok 2025 pozwolił nam umocnić naszą pozycję na wrocławskiej mapie spotkań, a także zaprezentować nową ofertę kompleksu.Jakub Grudniewski, prezes Hali Stulecia
– Znajdująca się w kompleksie Restauracja Tarasowa, jako jedna z trzech wrocławskich restauracji, zdobyła prestiżowe wyróżnienie Bib Gourmand, przyznawane przez przewodnik Michelin. Również w tym sezonie, wspólnie z Disneyem, przygotowaliśmy nowy, unikatowy pokaz Fontanny Multimedialnej Pixar – Lato przyjaźni. Po raz kolejny spod Iglicy wystartował Tour de Pologne, a nasz cykl bezpłatnych wydarzeń Lato na Pergoli cieszył się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców i turystów – podkreśla prezes Jakub Grudniewski.
– Każde takie wyróżnienie to sukces nie tylko dla naszego obiektu, ale przede wszystkim dla całego Wrocławia, który dzięki Hali jeszcze mocniej zaznacza swoją pozycję na turystycznej mapie Polski – dodaje.
– Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej to dla nas bardzo konkretne narzędzie promocji na rynku krajowym i zagranicznym. Dzięki niemu Hala Stulecia znajdzie się w ogólnopolskiej kampanii POT, będzie promowana podczas międzynarodowych targów w kanałach Polskiej Organizacji Turystycznej. To zwiększa naszą rozpoznawalność i przyciąga kolejnych gości, zarówno turystów indywidualnych, jak i organizatorów wydarzeń – podkreśla Magdalena Piasecka, wiceprezes Hali Stulecia.
– Naszą ambicją jest, aby Hala była postrzegana nie tylko jako zabytek UNESCO, ale jako nowoczesny i tętniący życiem kompleks, który aktywnie buduje markę Wrocławia w Polsce i Europie.
Otrzymanie tytułu oznacza dla Hali Stulecia szeroką promocję prowadzoną przez Polską Organizację Turystyczną przez cały kolejny rok. Dzięki temu wrocławski kompleks jeszcze mocniej umacnia swoją pozycję jako jeden z najważniejszych punktów turystycznych w kraju i obowiązkowa atrakcja dla każdego, kto odwiedza Dolny Śląsk.