Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Nasz Wrocław to program, dzięki któremu możesz taniej jeździć komunikacją miejską i zwiedzać atrakcje miejskie. Jeśli jeszcze z niego nie korzystasz, to nie zwlekaj, bo sporo możesz zaoszczędzić na biletach wstępu.
Od 16 maja działa czat wideo – możesz zarejestrować konto, a także aktywować Status Podatnika i Status MAX. Tym samym załatwisz wszystkie sprawy związane z programem Nasz Wrocław bez wychodzenia z domu. To świetne rozwiązanie np. dla osób starszych i z niepełnosprawnościami.
Załatw sprawę przez wideo. Jak się połączyć?
Nie musisz już planować osobistej wizyty w Punkcie Obsługi Klienta. Czat wideo umożliwi bezpośrednie połączenie z pracownikiem, który odpowie na nurtujące cię pytania, ale możesz także umówić się na wizytę w dogodnym dla ciebie terminie.
Na wizytę online możesz zapisać się na najbliższe 7 dni roboczych (samodzielnie – klikając w ikonkę kamery na stronie internetowej www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw) lub telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8-15.45.
Jeśli umawiasz wizytę samodzielnie przez stronę internetową, potwierdź ją klikając w link przesłany na wskazany adres e-mail. Pamiętaj też, aby być gotowym do połączenia wideo nieco wcześniej, żeby rozmowa rozpoczęła się punktualnie, bo spotkanie wideo jest rezerwowane na określony czas (maksymalnie 15 lub 30 minut).
Czytaj też:
Czat video Nasz Wrocław. Kompleksowa pomoc przez internet
Podczas połączenia z pracownikiem za pośrednictwem czatu wideo będziesz mógł zapytać o wszystko na temat programu Nasz Wrocław, w tym też o sprawy techniczne, jeśli byś miał problemy np. z logowaniem albo z założeniem konta, aktywowaniem Statusu Podatnika i/lub Statusu MAX.
Pamiętaj, aby przed spotkaniem przygotować:
- dokument tożsamości ze zdjęciem
- jeśli chcesz aktywować Status Podatnika, należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera) pierwszą stronę ostatniego aktualnego rozliczenia PIT we Wrocławiu, z potwierdzeniem złożenia lub nadania
- w przypadku aktywacji Statusu MAX należy okazać w formie papierowej lub elektornicznej (poprzez udostępnienie ekranu komputera) informację o zameldowaniu na pobyt stały we Wrocławiu. Informację o zameldowaniu możesz pobrać ze strony www.gov.pl. Alternatywnie, możesz okazać do kamery informację o zameldowaniu z aplikacji mObywatel. Aktywacja Statusu MAX jest możliwa tylko w przypadku osób, które mają aktywny Status Podatnika.
Czat video Nasz Wrocław. Garść informacji
- szczegółowe informacje i najczęściej zadawane pytania z przygotowanymi odpowiedziami dotyczącymi czatu wideo znajdziemy na: www.wroclaw.pl/nasz-wroclaw/czat-wideo-nasz-wroclaw
- połączenie za pośrednictwem czatu wideo jest możliwe w dni powszednie od godz. 8 do 15.30.
- okienko czatu wideo zawiera zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, które umożliwiają zapoznanie się ze wszystkimi informacjami, poza godzinami dostępności połączenia
- przed nawiązaniem połączenia, musisz wyrazić zgody na dostęp do kamery i mikrofonu
- dodatkowo otrzymasz informację o aktualnym miejscu w kolejce.