wroclaw.pl strona główna Akademicki Wrocław – studia i uczelnie wyższe we Wrocławiu Akademicki Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

18°C Pogoda we Wrocławiu

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 11:20

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. II edycja programu MOZART (2013/2014)
  6. dr Teresa Kupczyk - Work Service S.A.: Bank talentów kierowniczych na potrzeby rozwoju Work Service S.A.

dr Teresa Kupczyk - Work Service S.A.: Bank talentów kierowniczych na potrzeby rozwoju Work Service S.A.

Data publikacji: Autor:

Przedmiot badań jest m.in. kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).

Reklama

dr Teresa Kupczyk,

Wyższa Szkoła Handlowa

Work Service S.A.

Przedmiot badań

  • Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).
  • Kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla Work Service S.A.(posiadane mocne strony), które posłużą do budowy postulatywnych modeli kompetencyjnych w ujęciu osób odpowiedzialnych za: zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem.
  • Kadra kierownicza średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
  • Luka kompetencyjna kadry kierownicza średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w grupie kapitałowej Work Service S.A. na potrzeby opracowania dla nich programów rozwoju.

Cel badań

  1. Identyfikacja i diagnoza kluczowych kompetencji kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
  2. Identyfikacja spośród kadry kierowniczej średniego szczebla potencjalnych kandydatów (talentów) na najwyższe szczeble zarządzania w Work Service S.A. (Dyrektorów, Członków Zarządu spółek w grupie kapitałowej, itp.).
  3. Ustalenie luki kompetencyjnej kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A. celem opracowania dla nich programów rozwoju.
  4. Budowa modeli kompetencyjnych kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).

Rezultaty projektu

  • Raport z badań, zawierający m.in.
  • Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
  • Modele kompetencyjne kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
  • Listę potencjalnych kierowników średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
  • Lukę kompetencyjną kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A., celem opracowania dla nich programu rozwoju.

Reklama