wroclaw.pl strona główna Akademicki Wrocław – studia i uczelnie wyższe we Wrocławiu Akademicki Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

6°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: brak pomiaru

brak danych z GIOŚ

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Akademicki Wrocław
  3. WCA
  4. Miejski Program Wsparcia "MOZART"
  5. II edycja programu MOZART (2013/2014)
  6. dr Teresa Kupczyk - Work Service S.A.: Bank talentów kierowniczych na potrzeby rozwoju Work Service S.A.

Przedmiot badań jest m.in. kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).

Reklama

dr Teresa Kupczyk,

Wyższa Szkoła Handlowa

Work Service S.A.

Przedmiot badań

  • Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju grupy kapitałowej Work Service S.A. (na podstawie badań literaturowych i opinii badanej kadry kierowniczej).
  • Kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla Work Service S.A.(posiadane mocne strony), które posłużą do budowy postulatywnych modeli kompetencyjnych w ujęciu osób odpowiedzialnych za: zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem.
  • Kadra kierownicza średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
  • Luka kompetencyjna kadry kierownicza średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w grupie kapitałowej Work Service S.A. na potrzeby opracowania dla nich programów rozwoju.

Cel badań

  1. Identyfikacja i diagnoza kluczowych kompetencji kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
  2. Identyfikacja spośród kadry kierowniczej średniego szczebla potencjalnych kandydatów (talentów) na najwyższe szczeble zarządzania w Work Service S.A. (Dyrektorów, Członków Zarządu spółek w grupie kapitałowej, itp.).
  3. Ustalenie luki kompetencyjnej kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A. celem opracowania dla nich programów rozwoju.
  4. Budowa modeli kompetencyjnych kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).

Rezultaty projektu

  • Raport z badań, zawierający m.in.
  • Kluczowe kompetencje kadry kierowniczej najwyższego szczebla na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.
  • Modele kompetencyjne kadry kierowniczej najwyższego szczebla (w ujęciu osób odpowiedzialnych za zarządzanie strategiczne, zarządzanie marketingiem i sprzedażą, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie finansami, zarządzanie rozwojem).
  • Listę potencjalnych kierowników średniego szczebla, która mogłaby zająć stanowiska najwyższego szczebla (zasilić bank talentów kierowniczych na potrzeby realizacji strategii rozwoju Work Service S.A.).
  • Lukę kompetencyjną kadry kierowniczej średniego szczebla w obszarze kompetencji, które są potrzebne na najwyższych szczeblach zarządzania w Work Service S.A., celem opracowania dla nich programu rozwoju.

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl