Kolejne rekordowe wakacje we Wrocławskim Aquaparku [ZAKOŃCZONY]

Wrocławski Aquapark podsumował minione lato. Po raz kolejny został pobity rekord frekwencji, czym wrocławski obiekt utrwalił swoją pozycję jako najchętniej odwiedzanego parku wodnego w Polsce i jednego z liderów pod względem popularności w Europie. Tym razem przez dwa letnie miesiące baseny odwiedziło dokładnie 359.964 osoby! Statycznie to ponad połowa Wrocławian!  


Z tej okazji mamy dla naszych czytelników konkurs. Do wygrania jest 5 rodzinnych zaproszeń na baseny rekreacyjne (3 H). Wystarczy w zamieszczonym poniżej folderze zgłoszeniowym wpisać odpowiedź na pytanie – ile lat ma wrocławski Aquapark? Dodatkowo prosimy podać imię i nazwisko, adres mailowy i numer telefonu. Konkurs trwa do piątku 16 października, do godziny 13.00. Wygrywa co 5 osoba, która nadeśle poprawną odpowiedź. Z laureatami skontaktujemy się telefonicznie. Jeżeli nie uda nam się skontaktować z danym laureatem, nagroda przechodzi na kolejną osobę z listy, która udzieliła poprawnej odpowiedzi.

– Ogromne zainteresowanie ofertą Aquaparku to dla nas powód do dumy – mówi Krzysztof Hołub, Prezes Zarządu WPW S.A. – Cieszymy się, że wrocławianie tak chętnie nas odwiedzają. Na wynik frekwencyjny wpływ miały oczywiście intensywne sierpniowe upały, lecz z satysfakcją stwierdzam że nie ma zbyt dużej różnicy w ilości gości naszego obiektu w lipcu, który był przecież znacznie chłodniejszy. To kolejny dowód na to, że realizacja strategii przyjaznych rozwiązań przynosi rezultaty – dodaje. 

Sukcesywnie rosnąca ilość gości to wynik realizowanej przez Aquapark polityki budowania relacji z klientami. Składają się na nią konsekwentne obniżki cen, budowanie pakietów dedykowanych dla konkretnych grup docelowych (rodziny, seniorzy, studenci) oraz ciągła praca nad poprawą jakości obsługi. Rekordowe zainteresowanie obiektem pozwoliło także na dokonanie analizy oferty i wdrożenie zmian w celu dalszego jej doskonalenia.

A jakie zmiany w nowym sezonie?

 1.      Rodzina karnetów AquaCard System

Aquacard VIP, czyli najchętniej wybierany karnet czasowy został rozbudowany o dodatkowe możliwości. Do września upoważniał on posiadacza do korzystania z basenów rekreacyjnych, saunarium, klubu fitness i siłowni. Od nowego sezonu objął dodatkowo basen sportowy, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej, przystępnej ceny (179 zł/1 m-c, 430 zł/3-m-ce).

 2.      Kompleks Basenów Rekreacyjnych

Najchętniej wybieraną opcją korzystania z Basenów Rekreacyjnych są wejściówki całodzienne. Od października ich ceny zostały obniżone zostały średnio o niemal 10 zł, a więc ok. 20%. To już druga w tym roku obniżka cen. Poprzednio (w styczniu 2015) udoskonalono wejściówki 3 godzinne, obniżając ich cenę do poziomu dotychczasowych wejściówek na 2 godziny.

Zgłoś uwagę