W tym roku planowane jest rozpoczęcie realizacji pierwszego odcinka, od pl. Orląt Lwowskich do Parku Biznesu. To najdroższy etap, z wiaduktami nad Smolecką i, zupełnie nowym, na torami kolejowymi w pobliżu ul. Wagonowej.
Co ważne, ukończenie tego odcinka już poprawiłoby sytuację komunikacyjna Nowego Dworu. Projekt polega na budowie wydzielonej dla autobusów jezdni i torowiska, wiec autobus na jeszcze większym odcinku mógłby uwolnić się z korków. Ale warto także rozważyć tymczasowe połączenie tramwajowe do Parku Biznesu.
Oznacza to także rychłe ogłoszenie przetargu na projekt trzeciego odcinka poprowadzonego ulicą Rogowską. A w drugiej połowie tego roku czeka nas także przetarg na budowę odcinka drugiego, od Parku Biznesu do Rogowskiej.
budowa całej trasuy podzielona została na 22 zadania.
Wrocławskie Inwestycje