wroclaw.pl strona główna Komunikacja we Wrocławiu – ceny biletów, rozkłady jazdy, inwestycje Komunikacja - strona główna

Infolinia 71 777 7777

5°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 22:37

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Komunikacja
  3. Urbancard - jak zawiesić lub anulować bilet

Pasażerowie, którzy w związku z zagrożeniem epidemicznym zrezygnowali z podróży komunikacją miejską mogą zawiesić lub anulować bilet na Urbancard i odzyskać pieniądze. Jak to zrobić?

Reklama

Po decyzji w tej sprawie Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia Urząd Miejski oraz Mennica Polska operator karty Urbancard wprowadza możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego! Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją publiczną mają nową możliwość - mogą zawiesić bilet okresowy. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres [email protected].

Obecnie mamy więc dwa rozwiązania w sytuacji rezygnacji z korzystania z komunikacji publicznej: anulowanie lub zawieszenie biletu.

Anulowanie:

Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

Zawieszenie biletu:

Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres [email protected]. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl