Urbancard - jak zawiesić lub anulować bilet

Pasażerowie, którzy w związku z zagrożeniem epidemicznym zrezygnowali z podróży komunikacją miejską mogą zawiesić lub anulować bilet na Urbancard i odzyskać pieniądze. Jak to zrobić?


Po decyzji w tej sprawie Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia Urząd Miejski oraz Mennica Polska operator karty Urbancard wprowadza możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego!
Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją publiczną mają nową możliwość - mogą zawiesić bilet okresowy. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres bok@urbancard.pl.

Obecnie mamy więc dwa rozwiązania w sytuacji rezygnacji z korzystania z komunikacji publicznej: anulowanie lub zawieszenie biletu.

Anulowanie:

Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

Zawieszenie biletu:

Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane - to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).



Zgłoś uwagę