Frisco.pl w Polsce działa od 14 lat. Obecnie obsługuje 120 tys. klientów.
We Wrocławiu działa od grudnia i został tu bardzo dobrze przyjęty. W ankietach, które sklep otrzymuje od osób robiących zakupy, wybrzmiewa przede wszystkim przejrzystość strony i łatwość procesu zakupowego, który przyspiesza sprawna wyszukiwarka i jasny podział na kategorie.
Sklep na podstawie poprzednich wizyt użytkownika oraz wyborów innych klientów podpowiada, co wrzucić do koszyka. Wrocławianie chwalą go także za świeżość i jakość produktów, bezpieczny sposób pakowania żywności, punktualne dostawy i kompletność zamówień.
Więcej o sklepie czytaj tutaj.
Jak grać?
Wystarczy w formularzu konkursowym dokończyczdanie: Zmienić zakupy na dobre, to znaczy…
Na odpowiedzi czekamy do piątku, 26 marca, do godz. 14.00. 2 vouchery, o wartości 150 zł każdy, trafią do dwóch osób.
Wybierając zwycięzców będziemy brali pod uwagę jakość, pomysłowość i kreatywność odpowiedzi. Zwycięzców o sposobie i miejscu odbioru zaproszenia poinformujemy mailowo i telefonicznie.