Promocja Wrocławia przy współpracy z Clear Channel

Miasto Wrocław nawiązało współpracę z wiodącą firmą reklamy zewnętrznej w Polsce. Projekt zakłada promowanie miasta, jego akcji i wydarzeń na nośnikach reklamowych Clear Channel. Zaplanowaną na rok współpracę rozpoczyna kampania związana z obchodami Dnia Życzliwości, który przypada na 21 listopada.

Inicjatywa Wrocławia z Clear Channel Poland to pierwszy w Polsce projekt tak szerokiego współdziałania miasta z dostawcą reklamy zewnętrznej. Promocja na tego typu nowoczesnych nośnikach, w najlepszych lokalizacjach wpisuje się w strategię rozwoju Wrocławia, jako inteligentnego miasta, oferującego mieszkańcom wysoką jakość życia i realizującego ideę Smart City.

– Cieszymy się, że to właśnie Wrocław, jako pierwsze miasto w kraju, będzie miało możliwość prezentacji materiału promocyjnego na tak szeroką skalę. Projekt ten wpisuje się w wizję nowoczesnego i inteligentnego miasta. Dzięki kampaniom na nośnikach Clear Channel Poland, będziemy jeszcze bliżej naszych mieszkańców – mówi Robert Bednarski, dyrektor Biura SmartCity i Zarządzania Projektami UM Wrocławia.

Wrocław z reklamą w największych miastach Polski

Spoty prezentujące inicjatywy miasta będą pojawiać się w ramach lokalnych i ogólnopolskich kampanii, które swoim zasięgiem, oprócz Wrocławia, obejmą także: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Kraków, Katowice oraz Łódź. Materiały będą wyświetlane na najnowocześniejszych nośnikach w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach. 

Oferta Digtal Clear Channel Poland

– Nasza współpraca z Wrocławiem pokazuje jak wiele do zaoferowania ma rynek reklamy zewnętrznej nie tylko dla klientów biznesowych, ale właśnie dla miast. I dlatego jesteśmy tak dumni z tego projektu. Korzyści wynikające z reklamowania się na nośnikach digitalowych są ogromne. Ekrany cyfrowe, na których m.in. pojawią się kampanie Wrocławia są zlokalizowane w najlepszych lokalizacjach, tak aby zapewnić reklamodawcom, w tym wypadku miastu Wrocław, dotarcie do jak najszerszej widowni. Digitale dają również unikalną elastyczność w realizacji kampanii tj. zróżnicowanie przekazu w zależności od pory dnia, tygodnia. W przeciwieństwie do klasycznych nośników, możliwa jest natychmiastowa reakcja i zmiana kontentu w zależności od wydarzeń, np. gdy na mieście są korki, na digitalach jesteśmy w stanie szybko poinformować o objazdach – mówi Dariusz Janczewski, prezes Clear Channel Poland.

Ta szeroko zakrojona współpraca rozpoczyna regionalną kampanię związaną z obchodami Dnia Życzliwości, który we Wrocławiu świętowany jest szczególnie wyjątkowo. Sama idea akcji narodziła się w Stanach Zjednoczonych, gdzie w 1973 r. ustanowiono na 21 listopada World Hello Day. Wrocław był prekursorem obchodów tego święta i nadal wiedzie prym w organizowaniu w tym dniu wydarzeń dla swoich mieszkańców. 

Oferta Digtal Clear Channel Poland

Dzień Życzliwości po raz 15.

W tym roku Wydział Promocji Miasta i Turystyki już po raz 15. zaprasza mieszkańców Wrocławia na Dzień Życzliwości. Hasło tegorocznej edycji „Dobre słowo – podaj dalej” zachęca do dzielenia się dobrym słowem, posługiwania się pozytywnym komunikatem i doceniania siły płynącej z ich stosowania. 

– Chcemy, by Wrocław stał się polską stolicą życzliwości i był kojarzony z optymizmem i otwartością swoich mieszkańców. Zapraszamy wszystkich do wspólnego pozytywnego świętowania. Aby włączyć się w obchody święta, wystarczy być uprzejmym dla innych, czy pomóc komuś bezinteresownie w tych szczególnych i trudnych dla wszystkich czasach pandemii – dodaje Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki UM Wrocławia.

Kampania związana z obchodami Dnia Życzliwości na nośnikach Clear Channel Poland rusza 9 listopada br.

Czytaj też: Dzień Życzliwości 2020