Uwaga!
W miarę dostępności miejsc możliwe wzięcie udziału w szkoleniu dla grup inicjatywnych / organizacji działających powyżej 3 lat od daty zawiązania / rejestracji.
Zgłoszenia poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 21.11.2016 r.
Program szkolenia:
1. Czym jest Branding?
2.Twoja marka – konkurencja, klienci, silne cechy.
3.Narzędzia potrzebne do stworzenia silnej marki.
4.Cele biznesowe i marketingowe – jak je połączyć?
5.Podstawy strategii marketingowej.
6.Historie sukcesu – wybrane case study.
Prowadzący: Jarosław Korkuś
Absolwent Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki na Politechnice Wrocławskiej, od 2001 roku związany z branżą internetową. Partner w agencji kreatywnej John Weston Group, w której pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w Internecie i osiągnąć w nim sukces. Jego specjalność to zwiększanie sprzedaży, poprawianie wizerunku, wprowadzanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Analityczny umysł i ponad 9-letnie doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, pozwoliły mu na opanowanie do perfekcji trudnej sztuki optymalnego zarządzania budżetami.