Punkty głosowania WBO 2017 w radach osiedli?

Zainteresowane samorządy wrocławskich osiedli zapraszamy do współpracy

Na drugą połowę września planowane jest głosowanie na projekty z Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2017. Odbywać będzie się ono zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej. Zgodnie z obietnicą z zeszłego roku, aby ułatwić oddanie głosu mieszkańcom którzy głosują droga papierową, dążymy do tego aby punkty do głosowania były otwarte nie tylko w Centrach Obsługi Mieszkańca i wybranych bibliotekach publicznych, ale również w siedzibach chętnych do współpracy Rad Osiedli.

Dlatego prosimy Państwa o deklarację, kto z Państwa jest zainteresowany współpracą i otwarciem punktu do głosowania w siedzibie Państwa Rady Osiedla codziennie, w terminie 15 września - 2 października 2017 r. w ustalonych wcześniej godzinach.

Trzeba pamiętać, że organizowanie punktu głosowania to, poza prowadzeniem takiego miejsca, przede wszystkim odpowiedzialność za ochronę danych osobowych, zapisanych na kartach do głosowania. Przez cały okres głosowania w siedzibie rady będzie znajdował się urna z kartami wrzucanymi przez mieszkańców.Za bezpieczeństwo tych danych będzie odpowiadała dana Rada Osiedla.  Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz wytycznymi Generalnego Inspektora Danych Osobowych, z każdą radą osiedla będzie musiała być podpisana czasowa umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z umową Rada Osiedla deklaruje dołożenia należytej staranności przy zbieraniu i zabezpieczeniu danych zgromadzonych podczas trwania głosowania WBO2017, do momentu odebrania tych kart przez Biuro ds. Partycypacji Społecznej, po zakończeniu głosowania.

Żeby zacząć przygotowania do zorganizowania punktów głosowania potrzebujemy znać liczbę rad osiedli zainteresowanych współpracą. Prosimy o deklarację chęci przeprowadzenia głosowania i podpisania umowy powierzenia do dnia 25 lipca 2017 r. do godziny 12:00. Informację taką prosimy przesłać w formie wiadomości e-mail na adres budzetobywatelski@um.wroc.pl

Z chwilą, kiedy będziemy znać liczbę chętnych Rad Osiedli rozpoczniemy przygotowanie odpowiednich dokumentów. Podpisanie umowy powierzenia danych osobowych przez przedstawiciela rady osiedla planujemy na drugą połowę sierpnia. Urny do głosowania będziemy Państwu przekazywać bezpośrednio przed głosowaniem. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail - budzetobywatelski@um.wroc.pl.