Rekordowe wakacje we wrocławskim aquaparku. Jakie atrakcje jesienią?

Jak się okazuje, w trakcie nie tak dawno zakończonych wakacji padł kolejny rekord frekwencji we wrocławskim Aquaparku. W ciągu dwóch miesięcy obiekt łącznie odwiedziło ponad 500 tysięcy gości. Co więcej, od kilku lat utrzymuje się w pierwszej trójce najpopularniejszych tego typu atrakcji w Europie, goszcząc rocznie ponad 1.7 miliona osób. Jesienią również ma wiele do zaoferowania.

  • fot. Aquapark Wrocław


Rekordowa frekwencja wynikała z bardzo urozmaiconej oferty. Hitem okazał się surfing, sprowadzony specjalnie na tę okazję z Belgii. Urządzenie generuje strumień wody pod gigantycznym stężeniem, umożliwiając utrzymywanie się na powierzchni, zupełnie jak na prawdziwej fali. Surfing zainstalowano na terenach zewnętrznych, gdzie skorzystało z niego niemal 10 tysięcy osób.

– To był strzał w dziesiątkę. Sztuczna fala cieszyła się ogromną popularnością wśród nastolatków i dorosłych, czyli grup które chętnie łączą aktywny wypoczynek ze szczyptą adrenaliny. Zależało nam jednak także na zaszczepieniu pasji do tego sportu wśród najmłodszych i mam wrażenie, że to się udało – mówi Anna Hejno, rzeczniczka prasowa Aquaparku.

Planowany rozwój infrastruktury

Aquapark każdego roku przyciąga większą liczbę klientów, co przekłada się na generowanie coraz większych zysków. Jak mówi prezes zarządu Krzysztof Hołub, najważniejszy jest nieustający rozwój oferty.

– Promujemy elastyczne rozwiązania karnetowe i wejściówkowe, zaś priorytetem jest zachowanie maksymalnie korzystnej relacji jakości do ceny, które w naszym obiekcie spadają regularnie. Jednocześnie zaś udaje nam się wciąż dodawać do oferty coś nowego. Na przykład cena biletu całodziennego w ubiegłym roku wynosiła 49 zł, a teraz to koszt 39 zł. Jeszcze wcześniej za tę samą kwotę można było skorzystać tylko z basenów rekreacyjnych i saun, dziś to wejściówka na cały obiekt. To obrazuje skalę obniżek. Klienci to doceniają – kontynuuje prezes Krzysztof Hołub.

I dodaje: – Czas optymalizacji wykorzystania dotychczasowych możliwości naszego obiektu dobiega końca. Nie uda nam się dalej zwiększać zaangażowania gości bez inwestycji w infrastrukturę i rozbudowę parku wodnego o nowe, zaskakujące atrakcje. Mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli poinformować wrocławian o nowościach na naprawdę dużą skalę. Rozbudowa Aquaparku to nasze zadanie na najbliższy sezon.

Na początek realizują mniejsze inwestycje

Tymczasem już teraz realizowane są mniejsze inwestycje. – Jeszcze w tym roku zmieni się Saunarium – do użytku oddana zostanie nowa, rozbudowana strefa kobiet. W miejscu dotychczasowej niewielkiej sauny solnej, powstanie kompleks złożony z biosauny i sauny ziołowej oraz części natryskowej. Zarządzającym Aquaparkiem zależy na tym, aby panie czuły się w saunarium komfortowo i żeby w każdy dzień tygodnia, a nie tylko we wtorki, miały możliwość korzystania z tej formy wypoczynku w intymnych i kameralnych warunkach – wyjaśnia rzeczniczka spółki.

Jak się okazuje, dobrze sprawdziła się także wprowadzona przed wakacjami nowa formuła, polegająca na włączeniu Basenu Sportowego do oferty kompleksu Basenów Rekreacyjnych. Zgodnie z nowymi zasadami każda osoba posiadająca karnet lub wejściówkę uprawniającą do przebywania w części rekreacyjnej, może korzystać również z części sportowej bez dodatkowych opłat, a także ma możliwość przyłączenia się do prowadzonych tam zajęć aquafitness.

– Nasi klienci docenili taką możliwość, więc nie widzimy powodu by wracać do wcześniejszego podziału niecek. Zmiana jest zresztą zgodna z naszą filozofią, polegającą na jak największej elastyczności oferty oraz upraszczaniu poruszania się po Aquaparku – komentuje Anna Hejno.

Atrakcyjne promocje dla studentów i rodzin z dziećmi

Równocześnie w ofercie Aquaparku pojawiły się atrakcyjne promocje adresowane zarówno do osób preferujących karnety, jak i wejściówki. Na uwagę zasługuje nietypowe rozwiązanie w strefie fitness. W tym roku promowane są wejściówki pojedyncze w bardzo przystępnych cenach.

– Zauważyliśmy trend polegający na korzystaniu z siłowni i fitnessu w sposób dużo bardziej spontaniczny niż kiedyś. Nie każdy ćwiczy tak regularnie, aby opłacało mu się kupno karnetu – mówią w Parku Wodnym.

W Aquaparku są przekonani, że jesienna ofensywa promocji zachęci stałych klientów, a także przekona do skorzystania z ciekawej oferty osoby, które wcześniej rzadko odwiedzały obiekt.

Zgłoś uwagę