www.wroclaw.pl

    Wrocławski PayEye rozwija sieć dystrybucji. Pierwsi na świecie

    Restauracje, kawiarnie, sklepy spożywcze, punkty usługowe, stacje benzynowych oraz myjnie samochodowe – w sumie ponad 60 punktów są już na liście dystrybucji PayEye. Wrocławska firma stworzyła system płatności w całości oparty o biometryczne potwierdzanie płatności tęczówką oka. Firma podkreśla, że jako pierwsi na świecie wprowadzili komercyjnie rozwiązanie płatnicze PayEye.

    Piotr Szczepaniak, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w PayEye Fot. źródło: PayEye
    Piotr Szczepaniak, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w PayEye

    W lipcu br. informowaliśmy, że wrocławska firma PayEye testuje unikalny system płatności w całości oparty o biometryczne potwierdzanie płatności tęczówką oka. Na badania i prace rozwojowe firma otrzyma unijną dotację w wysokości ponad 10 mln zł. Od września 2020 roku do zespołu wrocławskiego fintechu PayEye dołączył Piotr Szczepaniak, który został dyrektorem ds. sprzedaży i rozwoju.

    – Zgodnie z zapowiedzią, do końca wakacji liczba punktów z usługą payeye wzrosła do ponad 60. Budowana przez nas sieć dystrybucji wzrasta zgodnie z planem – mówi Krystian Kulczycki prezes spółki PayEye. – Cieszymy się, że równie chętnie, jak nowi partnerzy, dołączają do nas doświadczeni managerowie, którzy są gotowi budować silną lokalną i globalną markę PayEye – dodaje Krystian Kulczycki.

    Źródło: PayEye

    Piotr Szczepaniak przeszedł do PayEye ze spółki Polskie ePłatności. Od dwóch dekad upowszechnia płatności bezgotówkowe, jako sprzedawca i wieloletni szef sprzedaży.

    – Dostarczamy detalistom ultranowoczesną technologię płatniczą w konkurencyjnej cenie. Ponadto, system płatniczy PayEye wzmocnimy udostępniając otwarte środowisko urządzenia płatniczego POS podmiotom zewnętrznym tj. deweloperom IT, fintechom oraz instytucjom finansowym oraz detalistom. Dla wszystkich partnerów, którzy dołączą w bieżącym roku, mamy specjalną ofertę współpracy – Piotr Szczepaniak, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w PayEye.

    Urządzenie płatnicze PayEye, źródło: PayEye

    Do końca września trwa promocja dla klientów indywidualnych „payeye od pierwszego spojrzenia”. W ramach niej każdy nowy klient otrzymuje 50 zł do wykorzystania w punktach partnerskich PayEye.