Pod nową nazwą firma zapowiada integrację dołączonych w ostatnich latach spółek i zespołów, takich jak Global4Net i AllWins oraz rozwój międzynarodowej ekspansji firmy, obecnie skupionym w szczególności na rynku DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), a w przyszłości obejmującym także inne regiony europejskie.
Zmiana nazwy Unity Group na Univio. Spółka chce być europejskim liderem nowoczesnych technologii
– Univio to marka, która pozwoli nam na dynamiczny wzrost na rynkach zagranicznych, gdzie widzimy znaczne możliwości rozwoju. Nowa nazwa umożliwi nam stworzenie trwałej rozpoznawalności firmy poza Polską - będzie elementem wspierającym budowanie biznesu i współpracę z międzynarodowymi klientami oraz partnerami – podkreśla Dominik Janes, Managing Partner Univio, odpowiedzialny za rozwój zagraniczny.
Firma planuje nie tylko wzmocnić swoją pozycję na rynkach zagranicznych, ale również rozwijać strategiczne partnerstwa, które są kluczowe dla dalszego wzrostu.
– Kładziemy duży nacisk na współpracę z wiodącymi partnerami technologicznymi i biznesowymi, co pozwoli nam jeszcze bardziej zintegrować naszą ofertę i dostarczać kompleksowe rozwiązania dla klientów w Europie. Obecnie pracujemy już nad ciekawymi projektami wspólnie z partnerami zagranicznymi i jesteśmy gotowi na nowe wyzwania – zapowiada Dominik Janes.
Univio – wcześniej Unity Group, czym się zajmują?
Univio od 1997 roku wdraża rozwiązania w zakresie cyfrowej transformacji handlu. Spółka ma na koncie ponad 500 udanych projektów i oferuje rozwiązania w 4 kluczowych obszarach:
- KLIENT / rozwiązania e-commerce, portale self-service i platformy digital experience pozwalające na przyspieszanie sprzedaży i budowanie zaangażowania klientów.
- PROCESY / od informacji o produktach, cenach, zarządzaniu zatowarowaniem i zamówieniami po cyfryzację procesów biznesowych dla trwałego zwiększenia efektywności.
- DANE / rozwiązania AI, business intelligence, analiza danych oraz uczenia maszynowego, będące siłą napędową nowoczesnej firmy.
- ARCHITEKTURA IT / rozwiązania chmurowe, solidna, skalowalna i bezpieczna architektura IT, która wzmacnia biznes
Univio realizuje projekty transformacji cyfrowej dla wiodących marek, takich jak m.in: RTV Euro AGD, Leroy Merlin, Nestle, McDonald’s, SIG, Swiss Re, Generali, Volkswagen Group Polska, Gemini Poland, OnniBus, GATX, Wittchen, Meble Forte, Domiporta, MyBenefit, LPP i wiele innych.