14 listopada 2017 r. w Rzeszowie, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej uczestniczyła w targach pracy Absolvent Talent Days. Organizatorzy zaprosili 45 pracodawców, którzy oferowali ok. 300 miejsc pracy. Targi odwiedziło ponad 4150 osób.
– Zaprezentowaliśmy tam naszą kampanię WRO DAY, w której promujemy aglomerację wrocławską oraz ulokowane tu firmy. Pokazaliśmy Wrocław jako ciekawe miejsce do życia i pracy. Z jednej strony posiadamy jedną z najciekawszych ofert spędzenia wolnego czasu, z drugiej możliwość podnoszenia kompetencji i umiejętności u pracodawców o światowym potencjale i markach, które z pewnością zainteresują każdego absolwenta – mówi Ewa Kaucz, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.
WRO DAY w Rzeszowie
We wrocławskiej kampanii WRO DAY uczestniczą firmy: Becton Dickinson, Bergman Engineering, Kruk SA, Travel Labs (Ryanair) i Xeos, który prezentowały możliwości zatrudnienia, natomiast firma doradztwa personalnego Randstad doradzała, jak napisać poprawnie CV, tak by było atrakcyjne dla pracodawców.
Wrocław pokazał WRO DAY w Rzeszowie, źródło: ARAW
Na targach przygotowano wspólną wrocławską przestrzeń z grafikami autorstwa studentów wrocławskiej ASP, z wydzieloną strefą doradztwa personalnego (Randstad), stoiskiem wizażystki, która chętnym paniom robiła profesjonalny makijaż do zdjęcia, a w strefie Twoje Profesjonalne Zdjęcie do CV wykonywał Bartek Sadowski. Oprócz tego, pozostałe wrocławskie firmy informowały o dostępnych ofertach pracy i rozwoju kariery. W strefie WRO dostępna była też fotobudka, w której każdy chętny mógł sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie z wrocławską scenerią w tle.
Wrocław pokazał WRO DAY w Rzeszowie, źródło: ARAW
WRO DAY od 2014 r.
WRO DAY to kampania promocyjna nakierowanej na przyciąganie na Dolny Śląsk pracowników i studentów z innych regionów Polski. Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej realizuje ten projekt od 2014 roku, a jego ideą jest organizacja wspólnej strefy wystawienniczej Wrocławia oraz firm z obszaru aglomeracji na największych targach pracy w Polsce. Podczas wydarzenia promowany jest region jako ciekawe miejsce do życia i pracy. Dotychczas odwiedzone zostały: Lublin (2014), Zieloną Górę, Koszalin (2015), Bydgoszcz, Katowice i Łódź (2016). Firmy, które współpracują przy projekcie, to: Wabco, BSH, UTC, IBM, Nokia, Viessman, Unit4, Kruk, UPS, Capgemini, Global Logic czy Luxoft.