wroclaw.pl Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu
Pogoda we Wrocławiu temperatura powietrza wynosi 15°C
Link do portalu wroclaw.pl
Aby wyświetlić zawartość strony, zaakceptuj pliki cookie
Reklama
Rebranding Archicomu źródło: inwestor
Rebranding Archicomu

Archicom rozpoczął proces rebrandingu i zmienia wizerunek. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego - udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski. Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat.

Reklama

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na jeszcze lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu (kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy), materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

źródło: Archicom

Panel Klienta Archicomu

Obecnie razem z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu.

– W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji - zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji. Mamy nadzieję, że dostęp do panelu wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem. – zaznacza Tomasz Sujak, członek Zarządu Archicom S.A.

Archicom modyfikuje wizerunek

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Pozostając marką pierwszego wyboru we Wrocławiu, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

źródło: Archicom

– Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, prezes Archicom SA.

Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy.

materiał prasowy

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl Powrót na portal wroclaw.pl Wróć na portal wroclaw.pl Logo wroclaw.pl