Generacja urodzona w latach 1985 – 2000, wchodząca właśnie na rynek pracy, nie bez kozery ochrzczona została pokoleniem Y, czy też pokoleniem Why. Zdarzenia determinujące ich dzieciństwo i młodość, pozornie mało znaczące, okazują się mieć istotne znaczenie dla zrozumienia pojmowania świata przez Millenialsów.
To z kolei może się okazać kluczowe w budowaniu z nimi relacji służbowych, które nie będą jednak czystą zależnością podwładny – szef, ale partnerskim układem wymagającym sporo zaangażowania.
Spójrzmy zatem na świat oczami Millenialsów, by zrozumieć ich sposób myślenia i motywację. To pokolenie może naprawdę dużo zaoferować firmom, jeśli tylko firmy będą na to gotowe.
Zapraszamy do obejrzenia video relacji z konferencji:
Wykład 1 – „Millenialsi – szansa czy zagrożenie?”, dr Łukasz Srokowski
Wykład 2 – „Jacy są dolnośląscy Millenialsi?” – prezentacja raportu z badań, dr Oliwia Tarasewicz – Gryt
Debata „Jak można wykorzystać potencjał pokolenia Millenials we wrocławskich firmach?” , Grzegorz Golaś (Tagatic), Agata Dominik (Instytut Millenials), Marzena Horak (Urząd Miejski Wrocławia), Katarzyna Dziemianko (Nokia).
Organizatorem wydarzenia było Biuro Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego Wrocławia, a partnerami Instytut Millenials i Business Link Green2Day.