Konferencja Made in Wrocław odbędzie się już po raz siódmy. To wydarzenie pełne inspirujących prelekcji oraz paneli dyskusyjnych z udziałem czołowych ekspertów biznesowych z regionu. Tym razem odbywać się będzie pod hasłem „Tech Generation”.
Rozwój i trendy świata IT, wyzwania stawiane przed sektorem automotive i największe amerykańskie inwestycje - to tylko część tematów, które będą poruszane podczas Made in Wroclaw. Na scenie wystąpią m.in. Michał Sadowski – Brand24, Paulina Basta – DataWalk, Sandra Wiktorko – Perspektywy Women in Tech i Bartek Pucek.
Made in Wrocław to święto regionalnego, wrocławskiego biznesu, nauki i nowoczesnych technologii. Wrocław i region jest wspólnym mianownikiem tego wydarzenia. Agenda tegorocznej siódmej edycji konferencji jest wyśmienita, a Strefa EXPO zainteresuje każdego wielbiciela technologiiMagdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
Trzy inspirujące bloki tematyczne
Tegoroczne Made in Wrocław będzie się składało z trzech blików tematychnych: „Tech Geneation”, „Empowering Wroclaw Region” oraz „Transforming the world we know”. W ramach każdego z nich odbędą się keynote speeache oraz fireside chaty.
W bloku „Tech Generation” odbędzie się m.in. panel dyskusyjny “Cyfrowa Rewolucja. Biznes i rynek pracy w erze AI” z udziałem przedstawicieli EY GDS, JP Weber, Capgemini Polska i Talent Alpha.
Made in Wroclaw to jedno z najważniejszych punktów w biznesowo-technologicznym kalendarium Wrocławia. Podczas konferencji z przyjemnością podzielę się naszym spojrzeniem na to, jak innowacje wspierają dostarczanie wartości w świecie biznesu.Konrad Szarowolec, Executive Director, EY GDS
Porozmawiają o trendach inwestycyjnych
Natomiast blok tematyczny pod hasłem „Transforming the world we know” będzie poświęcony m.in. trendom inwestycyjnym i możliwościom dla regionu.
Niewątpliwie dobra lokalizacja regionu, obecność międzynarodowych firm, które tworzą tutaj miejsca pracy i poprawiają jakość życia mieszkańców, znacząco przyspieszają rozwój regionu. Jednak nic bardziej nie napędza koniunktury niż kreatywni, ciekawi świata i innowacyjni ludzie, dzięki którym Wrocław i Dolny Śląsk są tak chętnie wybierane jako miejsce do pracy, do życia i do rozwoju.Monika Ciesielska-Mróz, dyrektorka wrocławskiego biura Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce
Przedstawią perspektywy rozwoju zagranicznych firm
O swoim spojrzeniu na to, jakie perspektywy rozwoju dla zagranicznych firm opowie m.in. przedstawiciel firmy 3M.
We Wrocławiu bije europejskie centrum 3M. Świetni pracownicy, światowej klasy uczelnie wyższe, ale też niepowtarzalny klimat miasta sprawia, że od wielu lat 3M rozwija we Wrocławiu swoje zakłady produkcyjne, operacje R&D czy Centrum Usług Wspólnych. Na konferencji Made in Wrocław porozmawiamy o tym jak wspólnie przygotować firmy, uczelnie oraz samorząd na trendy przyszłości - zieloną transformację, wszechobecną cyfryzację oraz wyzwania edukacyjne związane chociażby ze zmianami demograficznymi.Radosław Kaskiewicz, Vice President & Managing Director, 3M
Z kolei w bloku „Transforming the world we know” zaplanowano prelekcje przygotowywanych przez reprezentantów GlobalLogic czy Mercedes-Benz Manufacturing Poland. Opowiedzą oni o wyzwaniach i szansach stojące przed branżą automotive.
Made in Wrocław odbędzie się 17 października 2023 r. we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy ul. Wystawowej 1. Szczegóły można poznać na stronie wydarzenia.