Wrocławianin Artur Trawiński już 12 lat tworzy świat FM. Dziś trudno uwierzyć, że pierwsza siedziba firmy mieściła się w niewielkim lokalu przy ulicy Miechowity we Wrocławiu, zaledwie w dwóch pokoikach. Mocną stroną FM WORLD zawsze była jakość szerokiej oferty perfumeryjnej, która pozwoliła osiągnąć firmie spektakularny sukces. Obecnie produkty FM WORLD są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach, gdzie firma ma swoje oddziały. Od października 2016 roku FM WORLD DISTRIBUTION wysyła paczki z produktami FM w każdy, nawet najbardziej odległy zakątek globu. Na całym świecie z firmą współpracuje około miliona partnerów biznesowych, z czego 300 000 działa w Polsce. Firma stwarza bardzo dobre warunki do rozwoju mikroprzedsiębiorczości, m.in. dzięki profesjonalnemu wsparciu biznesowo-szkoleniowemu.
– Marka FM WORLD to marka dojrzała, inteligentna, zdecydowana, a przede wszystkim godna zaufania. Te cechy udało nam się zamknąć w unikalnym logotypie – tak o rebrandingu mówi właściciel firmy, Artur Trawiński.
Zmiana wizerunku firmy to dopiero początek rewolucji – mówią w FM WORLD. Zmienił się również design opakowań produktów, który odzwierciedla ich wysoką jakość. Nowe produkty sygnowane znakiem Federico Mahora to połączenie światowych trendów z ponadczasowym stylem, które wypływają z tożsamości marki FM WORLD, wizji i wyobrażenia przyszłości firmy.
– Proces zmiany, który zapoczątkowałem, potrwa około dwóch lat i będzie dotyczyć wszystkich linii produktowych. Jestem pewny, że to posunięcie zagwarantuje nam przewagę nad konkurencją i w efekcie zapewni naszej firmie rozwój, jakiego oczekujemy – wyjaśnia Artur Trawiński.
Najpopularniejsze kompozycje zapachowe Federico Mahora jako pierwsze zamknięto w zmienionych, eleganckich i nowoczesnych flakonach. W ten sposób powstała aromatyczna galeria perfum PURE, która składa się aż z 85 kompozycji, a każda z nich kryje bogactwo nut zapachowych.
Wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji PURE otwarto również ekskluzywny showroom FM WORLD, który znajduje się w jednym z najpiękniejszych i najbardziej ekskluzywnych miejsc handlowych w Berlinie (Chausseestraße 55), pośród zabytkowych pasaży handlowych w stylu art déco. W najbliższym czasie butiki tej samej klasy powstaną w największych miastach Europy i nie tylko.