wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

0°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 20:20

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Historie Sukcesów
  4. Wrocławska FM WORLD ma milion partnerów biznesowych na całym świecie

Wrocławska FM WORLD ma milion partnerów biznesowych na całym świecie

Małgorzata Wieliczko ,

Materiał archiwalny

Po ponad dekadzie działalności wrocławskiej firmy FM GROUP przyszedł czas na zmiany. Nowy wizerunek firmy oraz nazwa odzwierciedlają to, czym FM WORLD jest dziś – międzynarodową firmą z ogromnym potencjałem.

Reklama

Wrocławianin Artur Trawiński już 12 lat tworzy świat FM. Dziś trudno uwierzyć, że pierwsza siedziba firmy mieściła się w niewielkim lokalu przy ulicy Miechowity we Wrocławiu, zaledwie w dwóch pokoikach. Mocną stroną FM WORLD zawsze była jakość szerokiej oferty perfumeryjnej, która pozwoliła osiągnąć firmie spektakularny sukces. Obecnie produkty FM WORLD są znane i cenione w kilkudziesięciu krajach na kilku kontynentach, gdzie firma ma swoje oddziały. Od października 2016 roku FM WORLD DISTRIBUTION wysyła paczki z produktami FM w każdy, nawet najbardziej odległy zakątek globu. Na całym świecie z firmą współpracuje około miliona partnerów biznesowych, z czego 300 000 działa w Polsce. Firma stwarza bardzo dobre warunki do rozwoju mikroprzedsiębiorczości, m.in. dzięki profesjonalnemu wsparciu biznesowo-szkoleniowemu. 

 – Marka FM WORLD to marka dojrzała, inteligentna, zdecydowana, a przede wszystkim godna zaufania. Te cechy udało nam się zamknąć w unikalnym logotypie – tak o rebrandingu mówi właściciel firmy, Artur Trawiński.

Zmiana wizerunku firmy to dopiero początek rewolucji – mówią w FM WORLD. Zmienił się również design opakowań produktów, który odzwierciedla ich wysoką jakość. Nowe produkty sygnowane znakiem Federico Mahora to połączenie światowych trendów z ponadczasowym stylem, które wypływają z tożsamości marki FM WORLD, wizji i wyobrażenia przyszłości firmy.

– Proces zmiany, który zapoczątkowałem, potrwa około dwóch lat i będzie dotyczyć wszystkich linii produktowych. Jestem pewny, że to posunięcie zagwarantuje nam przewagę nad konkurencją i w efekcie zapewni naszej firmie rozwój, jakiego oczekujemy – wyjaśnia Artur Trawiński.

Najpopularniejsze kompozycje zapachowe Federico Mahora jako pierwsze zamknięto w zmienionych, eleganckich i nowoczesnych flakonach. W ten sposób powstała aromatyczna galeria perfum PURE, która składa się aż z 85 kompozycji, a każda z nich kryje bogactwo nut zapachowych.

Wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji PURE otwarto również ekskluzywny showroom FM WORLD, który znajduje się w jednym z najpiękniejszych i najbardziej ekskluzywnych miejsc handlowych w Berlinie (Chausseestraße 55), pośród zabytkowych pasaży handlowych w stylu art déco. W najbliższym czasie butiki tej samej klasy powstaną w największych miastach Europy i nie tylko.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl