Odcinki kampanii będzie można obejrzeć na Facebooku, portalu You Tube i na wroclaw.pl, co środę, od 1 września do 29 września. Trailer pojawi się także w kinach Nowe Horyzont i DCF, kina są partnerami akcji szczepień. Do szkół trafiły już informacje, które zostaną przekazane nauczycielom, uczniom i ich rodzicom.
Czytaj też: Raper TEDE w nowej roli. Rusza kampania „Szczepan się Szczepi"
– Poprzednie spoty kampanii miały charakter edukacyjny m.in. obalenie mitów czy przekazania najważniejszych informacji na temat szczepień, bohaterami byli lekarze prof. l. Szenbornem, oraz dr Kocjan - Matkowska, kolejne pokazywały dramaty „zwykłych ludzi” (utrata pracy, brak kontaktu ze znajomymi, choroba najbliższych) i bazowały na współczuciu. Wraz z czasem takie komunikaty przestają oddziaływać zgodnie z zamierzonym efektem. Dlatego w kampanii skierowanej do młodych postanowiono skupić się na humorze i wykorzystaniu muzycznych idoli nastolatków. Twarzą kampanii został raper TEDE – mówi Radosław Michalski, dyrektor Radosław Michalski, dyrektor Wydziału Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia.