Wrocławski film rywalizował ze 150 produkcjami m.in. z Hiszpanii, Portugalii, Stanów Zjednoczonych, Tajwanu, Brazylii, Japonii i Kolumbii.
„Musisz to zobaczyć” zabiera widzów w podróż przez powojenne dzieje Wrocławia - od czasów przesiedleń, przez szkolne realia PRL-u, ulice miasta lat 60., aż po puste półki sklepów mięsnych i więzienia dla opozycjonistów w okresie stanu wojennego.
Scenariusz spotu napisał, a potem go wyreżyserował Michał Zieliński, a GrupaMagicLine była odpowiedzialna za produkcję. Nagrodę w Tortosie odebrali wspólnie Andrzej Jerie, dyrektor Centrum Historii Zajezdnia oraz Michał Zieliński.
Galeria zdjęć
Film jest częścią kampanii promującej wystawę stałą „Wrocław 1945–2016”, którą można od 10 lat oglądać w Centrum Historii Zajezdnia (od wtorku do niedzieli przy ul. Grabiszyńskiej 184). Dzięki kampanii „Musisz to zobaczyć” ekspozycja ma szansę dotrzeć do jeszcze szerszej publiczności, również poza granicami Polski.