Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Kandydaci na stanowisko dyrektora Muzeum Współczesnego powinni mieć przede wszystkim wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 5-letni staż pracy w instytucjach kultury (lub innych podmiotach działających w obszarze kultury) oraz 3-letni staż na stanowisku kierowniczym.
Wymagane są również: biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (pozwalającym na prowadzenie kontaktów służbowych) oraz niekaralność.
Co jeszcze jest ważne?
Kandydaci zobowiązani są do złożenia programu działania i rozwoju Muzeum na najbliższe pięć lat. Muszą być w nim zawarte między innymi:
- misje i wizje rozwoju, cele strategiczne długoterminowe i krótkoterminowe,
- szczegółowy opis programu działalności Muzeum,
- plan organizacyjno-finansowy dla instytucji,
- koncepcja finansowania działalności Muzeum wraz z propozycją pozyskiwania środków ze źródeł zewnętrznych,
- plan współpracy instytucji z innymi podmiotami krajowymi i zagranicznymi.
Do kiedy należy wysłać zgłoszenie?
Oferty wraz z załącznikami należy przesyłać na adres:
- Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Kultury, ul. G. Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław
lub składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego Wrocławia:
- wejście od ul. Bogusławskiego 8, 10 (sala S4, parter) w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska z dopiskiem: „Konkurs – Dyrektor Muzeum Współczesne Wrocław, NIE OTWIERAĆ”.
Nabór trwa do 22 grudnia. Rozpatrzenie ofert przez komisję konkursową nastąpi w ciągu 30 dni.