Koleje Dolnośląskie ułatwiają pasażerom zakupy biletów przez internet, wcześniej we wszystkich pociągach pojawiła się opcja płatności kartą. To odpowiedź przewoźnika na obecne potrzeby pasażerów.
– Dotychczas system umożliwiał zakup biletu w Internetowym Systemie Sprzedaży do 30 minut przed rozpoczęciem podróży. Było to mało praktyczne i na tę niedogodność zwracali nam uwagę nasi pasażerowie – mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik Kolei Dolnośląskich. – Dlatego zaraz po wdrożeniu w pociągach płatności bezgotówkowych, przystąpiliśmy do zmian w naszym systemie sprzedaży online.
Dzięki nowemu rozwiązaniu pasażerowie zyskali dodatkową możliwość bezpiecznego zakupu biletu, nawet na chwilę przed odjazdem pociągu. Nie będą musieli szukać kasy na dworcu, wystarczy kupić bilet przez internet.
Dostępna oferta biletów
Internetowy system sprzedaży umożliwia zakup biletów według taryfy podstawowej na bilety jednorazowe, tygodniowe i miesięczne oraz według obowiązujących ofert specjalnych: „Taryfy Aglomeracyjnej”, „Biletu Sowiogórskiego”, „Weekend z KD”, „Razem z KD”, „Legitymacja KD 50%”, „Senior 60+”. Dodatkowo, za pośrednictwem platformy można kupić bilety na przewóz roweru, bagażu oraz zwierząt domowych.
Obowiązujące systemy sprzedaży
Pełna oferta dolnośląskiego przewoźnika jest bowiem dostępna również w aplikacji mobilnej SkyCash oraz na platformie KOLEO. Od kwietnia podróżni mają również możliwość bezgotówkowego zakupu biletów w każdym pociągu Kolei Dolnośląskich. Wszystkie drużyny konduktorskie zostały wyposażone mobilne terminale płatnicze, które umożliwią płatność kartą lub telefonem.