wroclaw.pl strona główna #InwestycjeWRO

Infolinia 71 777 7777

12°C Pogoda we Wrocławiu Logo Twój PIT zmienia Wrocław
wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. #InwestycjeWRO
  3. Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż rzeki Oławy, od kładki Siedleckiej w kierunku Promenady Oławskiej

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż rzeki Oławy, od kładki Siedleckiej w kierunku Promenady Oławskiej

Budowa ciągu pieszo- rowerowego wzdłuż rzeki Oławy, od kładki Siedleckiej w kierunku Promenady Oławskiej. ZDiUM
  • Logo Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego
Ukończono: 2024
Budowa ciągu pieszo- rowerowego wzdłuż rzeki Oławy, od kładki Siedleckiej w kierunku Promenady Oławskiej.

Mapa z lokalizacją inwestycji

Koszt inwestycji 669 542 zł

Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż rzeki Oławy, od kładki Siedleckiej w kierunku ulicy Młodej, mostu Rakowieckiego i Promenady Oławskiej.

Reklama

Informacje o inwestycji:

  • Kategoria inwestycji: Rowerowe
  • Rok zakończenia inwestycji: 2024
  • Stopień wykonania: 100%
  • Wartość inwestycji: 669 542 zł
  • Jednostka prowadząca: ZDiUM
  • Osiedle: Przedmieście Oławskie
  • Projekt finansowany w ramach WBO: tak
  • Projekt finansowany w ramach Funduszu Osiedlowego: nie

Zaprojektowany ciąg pieszo-rowerowy będzie stanowił połączenie z już istniejącymi trasami na Bulwarze Oławskim czy Krzywej Grobli. Ze względu na cenny przyrodniczo obszar, nawierzchnia będzie wykonana z kruszywa. Ciąg istniejący wzdłuż rzeki Oławy jest „przedeptem” tzn. naturalną ścieżką z gruntu rodzimego, posiada szerokość zmienną od 2 do 4 m. Zaprojektowana ścieżka pieszo-rowerowa będzie miała szerokość 3,0 m (z odcinkowymi zwężeniami do szer. 2,5 m) i zlokalizowana została optymalnie wykorzystując geometrię istniejącej ścieżki. Nie planuje się rozdzielania ruchu pieszego i rowerowego poprzez wydzielenie indywidualnych ciągów, ze względu na konieczność zachowania w jak największym stopniu występującej na tym terenie fauny i flory.

Zakres zamówienia:

  • budowa ciągu pieszo-rowerowego o długości 495 m i szerokości 3 m, z lokalnym przewężeniem do 2,5m.,
  • warstwa ścieralna nawierzchni będzie wykonana z klińca 4/16 wraz z miałowaniem gr. 5 cm,
  • zabezpieczenie istniejącego wodociągu,
  • przebudowa nasypu i budowa balustrad,
  • nasadzenia 13 drzew,
  • budowa stref odpoczynku z ławkami, stojakami rowerowymi i koszami na śmieci (w km 0+170, 0+290, 0+365, 0+475, 0+480, zaprojektowano miejsca wypoczynku w postaci: ławki 1 szt., stojaka rowerowego 2 szt., kosza 1 szt. plus dodatkowy kosz na śmieci w km 0+077).

Inwestycja jest finansowana z budżetu wielowątkowego projektu WBO, który składa się z kilku inicjatyw na różnym etapie wykonania.

Projekt realizowany w ramach WBO 2020

Zielona Sieć Rowerowo-Piesza Wrocławia– PSIE POLE, KRZYKI, FABRYCZNA, STARE MIASTO, ŚRÓDMIEŚCIE

Jest to pomysł powstania sieci szybkich, bezpiecznych tras rowerowo-pieszych, biegnących terenami zielonymi i łączących różne dzielnice oraz parki Wrocławia. Pomysł ten to rozwinięcie koncepcji Zielonej...

Etap projektu: 4 z 4

Etap 4

Zrealizowany

Etapy realizacji projektu

  1. 1

    Konsultacje z liderem

  2. 2

    Dokumentacja projektowa

  3. 3

    Prace budowlane

  4. 4

    Zrealizowany

Wybrany w głosowaniu

  • ponadosiedlowy
  • piesze/rowerowe
  • 2 000 000 zł

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama