„Kulinarny spisek kryminalny” i „rock-and-roll’owa” włoska szefowa kuchni na MADE FOR Restaurant we WROCŁAWIU

„Kulinarny spisek kryminalny” i „rock-and-roll’owa” włoska szefowa kuchni na MADE FOR Restaurant we WROCŁAWIU

Jak wykorzystać gastronomiczny boom, aby skutecznie zbudować swoją markę w kraju i zagranicą?

O innowacyjnym i „rock-and-roll’owym” podejściu do biznesu opowie Isabella Potì, head chef i partner szybującej w branżowych rankingach, gwiazdkowej restauracji Bros’ we Włoszech. A to tylko jeden z punktów programu wyjątkowo innowacyjnej konferencji Made FOR Restaurant, której partnerem po raz pierwszy w tym roku jest miasto Wrocław.

Szczegóły konferencji i bilety dostępne pod linkiem.

24 czerwca br. w hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu odbędzie się druga w tym roku edycja MADE FOR Restaurant. Temat przewodni konferencji, której inauguracja w Krakowie była dużym, regionalnym sukcesem, to „Innowacja w gastronomii: biznes czy prowokacja?”.

„Po krakowskiej edycji okazało się, że trafiliśmy w samo sedno potrzeb branży. Jakie nowości w tym roku? Mówimy o innowacjach, z którymi powinien być na bieżąco każdy restaurator. Zapraszamy ekspertów z zagranicy, mamy nowych parterów merytorycznych, którzy podnieśli poprzeczkę jakościową wykładów. Wprowadziliśmy warsztaty, o które dopominali się nasi uczestnicy, a na wieczór z szefem kuchni Piotrem Apanelem i jego gośćmi planujemy… To zdradzimy już wkrótce!” opowiada Agnieszka Małkiewicz, Prezes Zarządu FOR Solutions, organizator konferencji.

Merytoryczny „core”

Nowym punktem programu konferencji będzie panel „Solutions FOR Restaurant”, w którym lokalni przedstawiciele sceny gastronomicznej opowiedzą o sukcesach, ale też porażkach. We Wrocławiu swoimi doświadczeniami podzielą się Stanisław Magdij (Bierhalle) – biznes, Anna Wałęsa (ART HOTEL) – marketing, Jolanta Jurkowlaniec (Dinette) – HR oraz Maciej Nowaczyk (La Maddalena/Mama Manousch) – sprzedaż.

NIESPODZIANKĄ wrocławskiej edycji będzie Isabella Potì, head chef i partner restauracji Bros’ we włoskim Lecce. Młoda, lecz odnosząca światowej skali sukcesy szefowa kuchni (The Best Chef Awards, Forbes’ 30 under 30) opowie o tym, jak prowadzić efektywny PR w czasach gastronomicznego boom-u. Restauracja Bros’ znana jest z brawurowego rozwoju i niestandardowej obecności w mediach społecznościowych, gdzie charakteryzuje się nowoczesnym i niecodziennym stylem przyciągając rzesze fanów. Skutkuje to sypiącymi się nagrodami.

Po raz pierwszy w programie pojawią się też warsztaty. Siłę social mediów i ich wpływ na współczesny odbiór kulinariów zaprezentują Agnieszka Szydziak i Monika Szeffler (Have a bite). O realiach kawy speciality w branży restauracyjnej usłyszymy od Agnieszki Bukowskiej (Coffeedesk), a Maciej Piwko (Finebite) powie jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne.

Po sukcesie merytorycznym pierwszej edycji konferencji, niektórzy z naszych ekspertów rozwiną i zgłębią tematy poruszone podczas MADE FOR Restaurant w Krakowie.

Krzysztof Kaliciński z Green Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego pokaże nowe oblicze employer brandingu i powie dlaczego Wasz obecny system motywacyjny prawdopodobnie już nie działa. Temat grywalizacji poruszy Katarzyna Derdzińska z MADE Progress, przedstawiając sposoby na efektywną motywację.

W użyteczny i technologiczny wymiar gastronomii wprowadzą Maciej Piwko (Finebite), Antoine Azais (GastroJob), Marcin Wajda (Winterhalter) i Daniel Kędzierski (FastTony), którzy za pomocą aplikacji ułatwiają życie restauratorom w zakresie pozyskiwania nowych klientów i nowych pracowników, zdalnej obsługi urządzeń oraz zautomatyzowanej obsługi kampanii marketingowych.

Dotkniemy też trendów naukowych, które już niedługo mogą radykalnie zmienić nasz dotychczasowy sposób myślenia o gastronomii. Jacek Pogorzelski (BlueFox, Skarby Serowara) zdradzi sekrety neuromarketingu, a Paweł Kałużny (GETT Academy) skupi się na gastrofizyce. O innowacjach w świecie win opowie Adam Drozdowski (Wine Direct), a w temat mocniejszych alkoholi i ich promocji w restauracji wprowadzi Tomasz Małek (Dom Wódki, The Roots Cocktail Bar).

W tym roku wsparcia merytorycznego konferencji udzielają Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet.

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 24 czerwca we Wrocławiu konferencji MADE FOR Restaurant. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).

PEŁEN PROGRAM, LISTA EKSPERTÓW ORAZ BILETY

ORGANIZATOR

FOR Solutions

FOR Solutions to agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży HORECA. FOR Solutions to parasolowa marka dla działań PR i marketing dotychczas prowadzonych pod flagą MADE.

PARTNER STRATEGICZNY: Miasto Wrocław

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Akademia Leona Koźmińskiego

Niepubliczna szkoła wyższa o szerokim profilu biznesowym, posiadająca pełne uprawnienia akademickie. Oferuje studia pierwszego i drugiego stopnia w zakresie nauk ekonomicznych i humanistycznych, a także studia jednolite magisterskie w zakresie nauk prawnych. 

Guest Experience Think Tank Academy

GETT Academy to projekt edukacyjny o innowacyjnym podejściu zrywającym z konwencją tradycyjnych metod nauczania, poprzez digitalizację procesów kształcenia. 

Instytut Kulinarny Transgourmet

Stworzony przez firmę Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet oraz Selgros Cash&Carry, Instytut Kulinarny Transgourmet to miejsce charakteryzujące się innowacyjnym wyposażeniem, w którym prowadzone są szkolenia dla klientów i pracowników sieci z zakresu znajomości produktów, nowych technik i trendów kulinarnych. To także miejsce spotkań czołówki polskich kucharzy: to tutaj Reprezentacja Narodowa Kucharzy Polski trenowała przed Kulinarnym Pucharem Świata w Luksemburgu, a polscy finaliści przygotowywali się do prestiżowego konkursu Les Chefs en Or. Na początku 2019 roku stanowisko Eksperta w Instytucie Kulinarnym objął Bartosz Peter, Kapitan Reprezentacji Narodowej Kucharzy OSSKiC, dwukrotny zwycięzca Kulinarnego Pucharu Polski i medalista Kulinarnego Pucharu Świata.

PARTNERZY BIZNESOWI

Aviko, Chopin Vodka, Dajar Horeca, Dilmah, Festiwal Wódki i Zakąski, Illy, Kruszwica, Liebherr, Muzeum Wódki, mProfi.pl, Purena, Selgros Cash & Carry, Skarby Serowara, Transgourmet, Wine Direct, Winterhalter, Valrhona, Żywiec Zdrój

PARTNERZY MEDIALNI

FOOD & FRIENDS, Interia, Smaker

FOR Talks, Have a Bite, Klub Szefów Kuchni, NewsGastro, Papaja.pl, Poradnik Przedsiębiorcy, Poradnik Pracownika, Poradnik Restauratora, Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego, Restaurant Week, Szef Kuchni, The Best Chef

MADE FOR RESTAURANT

MADE FOR RESTAURANT to Biznesowa Platforma rozwoju dla liderów i decydentów  branży gastronomicznej. To cykliczne, lokalne spotkania organizowane w największych aglomeracjach Polski. Podczas wydarzeń MADE FOR Restaurant w ciągu jednego roku spotyka się około 1000 przedstawicieli biznesów gastro w całej Polsce. Celem spotkań jest profesjonalizacja branży i biznesowy wzrost zaangażowanych uczestników

Lokalizacja

DoubleTree by Hilton Wroclaw

Podwale 84, 51-414 Wrocław

Komentarze