Od 11 sierpnia firma Ceneo.pl zaczęła przekazywanie jednej miski karmy (300 g) za każde pobranie aplikacji i kliknięcie w obrazek z psiakiem. Karma będzie również przekazywana za odnalezienie i kliknięcie w ukryte miski pośród produktów aplikacji mobilnej. Akcja potrwa równo 30 dni.
Zebrana karma zostanie oficjalnie zważona w niedzielę 17 września na terenie Toru Wyścigów Konnych wrocławskich Partynic. Stamtąd pokarm zostanie przekazany do ośmiu schronisk na terenie całej Polski. Akcja z pewnością ulży placówkom między innymi w Krakowie, Rzeszowie, Bydgoszczy i Wrocławiu.
Zeszłoroczna akcja zakończyła się wielkim sukcesem, zebrano wtedy aż 21 ton karmy. Podobnie jak w poprzedniej edycji, wielu celebrytów i blogerów wspiera „Rekordową Miskę”. Wśród nich są Robert Biedroń i Krzysztof Gonciarz.
Wakacje jako czas trwania akcji nie został wybrany przypadkowo. W tym okresie najwięcej psów trafia do schroniska i mniej jest adoptowanych.
– Chcemy, aby rezultatem Rekordowej Miski było nie tylko kolejne pobicie rekordu, ale również wzrost świadomości na temat adopcji zwierząt – mówi Karolina Rogalska, koordynatorka akcji z Ceneo.pl. – Dlatego oprócz zbiórki karmy organizujemy kampanię, która będzie wspierać adopcję psów ze schronisk.
Aby wspomóc akcję, wystarczy pobrać aplikację mobilną Ceneo ze sklepu Google Play lub App Store. Potem wystarczy już tylko kliknąć w obrazek z psiakiem i szukać misek ukrytych wśród produktów.
Rekordowa Miska
Akcje społeczne Wyścigi konne Wrocław - Tor Partynice
Monika Bierońska