Dlaczego dostajesz reklamy ułożone specjalnie pod Ciebie? Skąd "oni" wiedzą, co Ci się podoba i czym się interesujesz? To jest właśnie Big Data - mechanizmy legalnego zbierania i przetwarzania danych. Jak ich użyć, aby promować wysokiej jakości media i niebanalną muzykę? O tym opowiedzą goście z BBC, Radio France, Europejskiej Unii Nadawców oraz najlepsi polscy eksperci 6 października, w godzinach 10:00 - 17:00, w Narodowym Forum Muzyki, pl. Wolności 1, Wrocław. Konferencja organizowana przez Polskie Radio. Wstęp wolny, lecz konieczna wcześniejsza rejestracja na: [email protected]
Konferencja Big Data
Konferencje Narodowe Forum Muzyki (NFM) Wrocław
– Big Data to narzędzie służące do legalnego gromadzenia i przetwarzania danych o użytkownikach Internetu. W rezultacie tworzony jest profil użytkownika-konsumenta, który później można wykorzystać do konkretnych celów. Na podstawie zgromadzonych informacji precyzuje się potrzeby podmiotów i proponuje dopasowane rozwiązania. Big Data pomaga lepiej poznać użytkowników Internetu. Korzystanie z tej technologii budzi jednak pewne wątpliwości. Pojawiają się pytania o nadmierną ingerencję w życie prywatne obywateli. O tych i innych wątpliwościach będziemy dyskutować podczas konferencji Big Data we Wrocławiu – mówi Adam Burakowski koordynator konferencji, dyr. Biura Współpracy z Zagranicą Polskiego Radia.