Fundacja Przyszłość Pokoleń w 2021 r. uruchomiła Punkt Nieodpłatnych Porad Prawnych dla wrocławskich seniorów. Rok później, do działań Fundacji dołączył Punkt Konsultacji Cyfrowych, również skierowany do osób starszych. Obie te inicjatywy zyskały ogromną popularność, co potwierdzają liczby: do tej pory przeprowadzono około 550 porad prawnych i 150 konsultacji cyfrowych.
Fundacja kontynuuje działanie swoich stałych inicjatyw, skierowanych do starszych mieszkańców Wrocławia. Ale w tym roku, po raz pierwszy, prowadzi stacjonarny Punkt Wsparcia Społecznego, skierowany również do młodszych osób w potrzebie. Przez cały rok seniorzy oczywiście mogą nadal korzystać z konsultacji cyfrowych.
Punkt Wsparcia Społecznego działa w biurze przy ul. Grodzkiej 7. To miejsce, w którym nie tylko otrzymamy wsparcie prawnika, mediatora czy też innego eksperta, ale dowiemy się też o projektach realizowanych przez inne organizacje (m.in. organizowanych warsztatach, pozostałych miejscach wsparcia). Z Punktu może skorzystać każdy mieszkaniec Wrocławia, którego nie stać na pokrycie kosztu doradztwa z własnej kieszeni.
Obowiązują zapisy
Na wszystkie inicjatywy Fundacji obowiązują zapisy: telefoniczne pod nr.: 576 100 720 bądź mejlowe pod adresem: kontakt[at]przyszloscpokolen.pl. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godz. 8–16.
Dyżury odbywają się raz w tygodniu w biurze Fundacji przy ul. Grodzkiej 7:
- w Punkcie Wsparcia Społecznego co wtorek w godz. 16-20,
- w Punkcie Konsultacji Cyfrowych dla seniorów co środę w godz. 14–19,
- w Punkcie Konsultacji Społeczno-Prawnych dla seniorów co czwartek w godz. 14–18.