Parking na 660 aut jest bardzo popularny; w dni pracujące ciężko tu znaleźć wolne miejsce Aby z nich skorzystać trzeba będzie wjechać tunelem od ul. Krupniczej. Wyjazd będzie możliwy przez ul. H. Modrzejewskiej. Co ważne, zabronione ma być pozostawianie pojazdu poza wyznaczonymi godzinami. Ponadto jest prośba do użytkowników o stosowanie się do oznakowania i poleceń obsługi.
Od 15 lutego za parkowanie pod NFM trzeba będzie zapłacić. Operator parkingu i współpracujący z nim podwykonawcy rozpoczęli właśnie montaż systemu umożliwiającego zarządzanie parkingiem i pobierania opłat. Prace te nie spowodują zamknięcia parkingu, ale mogą chwilowo powodować wyłączanie z użytku poszczególnych miejsc postojowych.
Cennik obowiązujący na parkingu i zasady wnoszenia opłat mają byc przedstawuiione w najbliższych dniach
Darmowy postój może potrwać jakiś czas, ponieważ Wrocławskie Inwestycje unieważniły obecny, już drugi, przetarg na operatora parkingu. – Złożona oferta była zbyt droga. Wykonawca domagał się ponad 9,1 mln zł, my możemy przeznaczyć na ten cel 5,4 mln – wyjaśnia rzecznik WI Marek Szempliński. – Wdrażane od 5 września rozwiązanie jest korzystne także dla nas ponieważ mamy szansę przyjrzeć się jak funkcjonuje obiekt i jakie rzeczywiście wzbudzi zainteresowanie – dodaje. Wkrótce nowy przetarg na operatora.Przypomnijmy, że inauguracja NFM planowana jest na 4 września. Jednak ta pierwsza impreza jest wydarzeniem zamkniętym. Dla szerokiego grona NFM swoje bramy otworzy dzień później.
Czytaj więcej: Dzień otwarty w NFN
ram