W sportowej rywalizacji udział wezmą 5-osobowe zespoły złożone z pracowników firm z Dolnego Śląska oraz sąsiednich województw. Każdy z uczestników będzie miał do pokonania 5-kilometrową trasę, która podobnie jak w zeszłym roku, zostanie wytyczona w kompleksie Stadionu Olimpijskiego.
– Co roku wydarzenie cieszy się ogromną popularnością. Kolejne miejsca znikają w ekspresowym tempie, a tysiące biegaczy wspólnie tworzy tę fantastyczną, charytatywną sztafetę. Dlatego kolejny już raz zdecydowaliśmy się na zwiększenie limitu uczestników. Bardzo cieszy nas tak wysoka frekwencja, dzięki której możemy zgromadzić jeszcze więcej środków na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Everest – podkreśla Ewa Mróz, Prezes Fundacji Everest.
Co o Biegu mówią tegoroczni uczestnicy? – Idea Biegu Firmowego – jak każdej inicjatywy, promującej zdrowy tryb życia – bardzo mi się podoba. Bieg to również akcja charytatywna i tym chętniej biorę w niej udział. Bo wtedy moja pasja, jaką jest bieganie, może przysłużyć się dobrej sprawie – podkreśla Adam Szpularz, Inżynier Jakości z WABCO.
Dodatkowe atrakcje
Podczas wydarzenia nie zabraknie również zajęć dla najmłodszych – specjalnie z myślą o nich wystartuje Bieg Krasnala na dystansie 60 i 100 metrów. Uczestnicy oraz kibice będą mogli także skorzystać z dodatkowych atrakcji przygotowanych wspólnie ze Sponsorami i Partnerami Biegu Firmowego. Każdy chętny może wesprzeć organizację tej ogromnej imprezy sportowej, dołączając do grona Wolontariuszy Biegu Firmowego.
Bieg Firmowy to charytatywna inicjatywa dla pracowników firm z całej Polski. Organizowany jest od 2013 roku w maju we Wrocławiu, a w czerwcu w Warszawie. Do tej pory w 10 edycjach imprezy wzięło udział 25 tysięcy osób, pracowników ponad 900 firm.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej wydarzenia oraz na profilach: na Facebooku i Instagramie. Tak wyglądała zeszłoroczna edycja biegu we Wrocławiu:
Sponsorami Biegu Firmowego we Wrocławiu są: KRUK SA. (sponsor główny), 3M, AmRest, Credit Suisse, UTC Aerospace Systems, WABCO (sponsorzy strategiczni) oraz Kaufland i Pyszne.pl (sponsorzy wspierający).
Patronat medialny nad wydarzeniem objął oficjalny portal internetowy Wrocławia - wroclaw.pl.