Współpraca przyniosła świetne efekty i z całą pewnością jest to duże wydarzenie na polskiej scenie muzyki hip-hop. To pierwszy utwór wyprodukowany przez grupę Snowgoons dla Polaków, co podkreśla wielkość i znaczenie projektu.
– Prace nad utworem trwały ponad rok. Długo zastanawialiśmy się, kto powinien pojawić się w utworze, rozważaliśmy wiele możliwości, z których część musieliśmy odrzucić lub po prostu nie udało się ich zrealizować. Ostatecznie postawiliśmy na mocne, wrocławskie akcenty, bo w końcu gramy dla naszego miasta – mówi menedżer Panthers Jakub Głogowski.
Utwór został nagrany w dwóch językach – polskim i angielskim – co podkreśla jego międzynarodowy charakter. Dodatkowo taki zabieg wpływa też dobrze na promocję poza granicami kraju.
Hymn został opublikowany w formie teledysku, który został w całości nakręcony w Polsce. Można w nim zobaczyć wszystkich gości, którzy brali udział w kręceniu klipu i tworzeniu muzyki, a także zawodników Panthers Wrocław, tancerki Wild Cats i członków klubu kibica Panthers Nation. Na niektórych z pewnością największe wrażenie zrobią Franek i Emil, czyli dwa buldogi francuskie sympatyzujące z Panthers.
Klimat teledysku podkreśla też efektowne sceny nocne nakręcone dronem. Pantery, w swoim stylu, zapowiadają, że teledysk to nie koniec promocji zespołu. – Gotowy jest już remix, który przygotowali Snowgoons, mamy też propozycje od kilku polskich producentów, którzy chcą przygotować swoje wersje. Myślimy również nad konkursem i jeśli uda się zrealizować te plany, być może wydamy singiel w wersji kolekcjonerskiej – dodaje Jakub Głogowski.
Panthers Wrocław są klubem działającym bardzo aktywnie w obszarze marketingu i promocji. Prowadzą transmisje internetowe ze swoich spotkań i angażują się w różnego rodzaju akcje we Wrocławiu, brali m.in. udział w nagraniu teledysku z L.U.C.-a, organizowali warsztaty dla futbolistów, które prowadzili trenerzy z przeszłością z NFL.
Plik mp3 z hymnem Panthers Wrocław można pobrać TUTAJ.