Ponad 2000 kilometrów – tyle ma wrocławska sieć wodociągowa, która oprócz tego, że jest stale rozbudowywana, wymaga też bieżącej konserwacji. To wiąże się z przerwami w dostawie wody, które są uciążliwe zarówno dla mieszkańców, jak i przedsiębiorców działających na terenie naszego miasta.
– Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, żeby te przerwy były jak najkrótsze. Choć trudno informować z wyprzedzeniem o momencie pojawienia się samej awarii, to już o przybliżonym terminie jej usunięcia – jak najbardziej. Takie wiadomości są przekazywane m.in. właśnie za pomocą SMS-ów czy poczty elektronicznej – zapewnia Tomasz Jankowski, rzecznik prasowy MPWiK S.A.
– W przypadku remontów czy rozbudowy sieci jesteśmy w stanie wcześniej ostrzec mieszkańców przed planowanymi przerwami w dostawie wody – nawet z kilkudniowym wyprzedzeniem – dodaje Tomasz Jankowski.
Jak skorzystać z usługi Komunikaty SMS lub Komunikatów e-mail?
Rejestracja jest bardzo prosta. W przypadku mieszkańców, wystarczy na stronie internetowej wrocławskiego MPWiK podać kilka niezbędnych informacji.
– W zakładce „Zarejestruj się” (Strefa klienta) należy wpisać numer telefonu (na ten numer MPWiK będzie wysyłać bezpłatne SMS-y z powiadomieniami) oraz wpisać adres nieruchomości, którą chcemy przypisać do naszego numeru telefonu, i zapoznać się z regulaminem usługi – wyjaśnia Jakub Tekiela, menedżer Biura Obsługi Klienta MPWiK S.A. we Wrocławiu.
Aby zarejestrować się do Komunikatów e-mail, czyli usługi skierowanej do klientów biznesowych, należy wypełnić elektroniczny formularz, znajdujący się na stronie www.mpwik.wroc.pl w zakładce Druki do pobrania, wypełnić i wysłać na adres: [email protected] Z darmowych usług Komunikaty SMS i Komunikaty e-mail korzysta już kilka tysięcy odbiorców.