Umowa ws. Urbancard podpisana

Mennica Polska będzie obsługiwała system do 2017 roku


Miasto Wrocław i Mennica Polska podpisały umowę na kontynuację obsługi systemu Urbancard, czyli sprzedaży biletów jednorazowych, czasowych i okresowych umożliwiających podróż w pojazdach komunikacji miejskiej oraz w pociągach Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych na terenie Wrocławia. Umowa będzie obowiązywała do 1 grudnia 2017 roku.

Nowa umowa zmienia nieco dotychczasową współpracę. – Podwyższono o 7 mln próg kwotowy, po osiągnięciu którego Mennica otrzyma od nas dodatkowe wynagrodzenie – mówi Arkadiusz Filipowski, rzecznik Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. – Oznacza to, że wykonawca musi sprzedać dużo większą liczbę biletów niż dotychczas, zanim otrzyma od nas dodatkowe wynagrodzenie – dodaje rzecznik.

W nowej umowie przewidziano także więcej kar umownych. Będą one naliczane Mennicy Polskiej m.in. za niefunkcjonowanie Biur Obsługi Klienta czy biletomatów. Tych ostatnich ma być o 13 więcej.

Warunki umowy przewidują również możliwość odkupienia przez miasto na preferencyjnych warunkach systemu dystrybucji biletów lub jego poszczególnych elementów. – W ten sposób miasto gwarantuje sobie stabilne warunki sprzedaży biletów w przyszłości – tłumaczy Filipowski.

Przypomnijmy, że od maja 2010 roku na Wrocławskiej Karcie Miejskiej można kodować bilety komunikacji miejskiej. Poza elektronicznymi biletami komunikacji miejskiej, również elektroniczne bilety do ZOO czy Aquaparku. Dzięki karcie można także korzystać z zamykanych parkingów dla rowerów przy węźle przesiadkowym na Psim Polu. Osoby korzystające z Wrocławskiej Karty Miejskiej mogą także skorzystać z rabatów i promocji w kilku lokalizacjach, które można znaleźć na stronie urbancard.pl.

Wniosek o wydanie karty osobiście lub za pośrednictwem Internetu.

Wszystkie potrzebne informacje i druki są dostępne na stronie www.urbancard.pl

Zgłoś uwagę