wroclaw.pl strona główna Sport i rekreacja we Wrocławiu – najświeższe wiadomości Sport i rekreacja - strona główna

Infolinia 71 777 7777

15°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza: umiarkowana

Dane z godz. 10:45

wroclaw.pl strona główna

Reklama

  1. wroclaw.pl
  2. Sport i rekreacja
  3. Toyota Bielany Nowakowski sponsorem Śląska

Władze Śląska Wrocław podpisały we wtorek nową umowę sponsorską, na mocy której spółka Toyota Bielany Nowakowski została oficjalnym partnerem motoryzacyjnym wrocławskiego klubu. Partnerstwo obejmować będzie m.in. współpracę w obszarach promocji, Toyota Bielany Nowakowski wspierać będzie również Akademię Piłkarską Śląska Wrocław.

Reklama

Umowa została podpisana na rok. Logo nowego sponsora pojawi się na materiałach promocyjnych klubu, stronie internetowej oraz bandach w trakcie spotkań pierwszej drużyny Śląska. Jako oficjalny martner Motoryzacyjny spółka Toyota Bielany Nowakowski dostarczy wrocławskiemu klubowi flotę nowoczesnych samochodów osobowych. Partnerzy planują również wspólne działania promocyjne. 

– W tym roku obchodzimy dziesięciolecie istnienia i w związku z tym szukaliśmy atrakcyjnej formy zaprezentowania się we Wrocławiu. Nasz wybór padł na Śląsk, który jest silną i uznaną marką nie tylko na lokalnym, ale również ogólnopolskim rynku. Siedziba naszej firmy mieści się co prawda w Bielanach Wrocławskich, ale od zawsze czujemy się wrocławianami i jesteśmy mocno związani z tutejszą społecznością. Stąd również pomysł, by wspierać młode talenty, trenujące w Akademii Piłkarskiej Śląska. Mamy nadzieję, że w przyszłości staną się wielkimi piłkarzami, którzy będą stanowili o sile Śląska – mówi Iwona Nowakowska-Sołtys, prezes zarządu Toyota Bielany Nowakowski.

Toyota Bielany Nowakowski zostanie również partnerem Akademii Piłkarskiej Śląska Wrocław oraz największej amatorskiej ligi piłki nożnej we Wrocławiu, której organizatorem jest klub - Śląsk Wrocław PRO. Logotypy sponsora pojawią się także na strojach meczowych wszystkich drużyn młodzieżowych Akademii. 

– Jesteśmy dumni, że tak mocna marka została naszym partnerem. To dynamiczna firma, która wciąż chce się rozwijać. Śląsk z kolei jest jednym z najlepszych nośników reklamowych w regionie. Nasza współpraca była więc naturalna i na pewno przyniesie obydwu stronom same korzyści. Jestem przekonany, że kontrakt, który właśnie zawarliśmy, nie wygaśnie po zakończeniu sezonu, tylko będzie przedłużony na kolejne lata – mówi Marek Drabczyk, wiceprezes Śląsk Wrocław.

opr. mic

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama

Powrót na portal wroclaw.pl